INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

eet 2 960 720
21. září 2021

V červnu jich své dluhy nesplácelo meziměsíčně o 3 % méně.

021 i Slavia pojišťovna
20. září 2021

Míra inflace v Česku, která neoficiálně dosahuje až 6-7% úrovně, začíná citelně ohrožovat pojistné krytí občanů a zvyšovat riziko podpojištění. Slavia pojišťovna navíc upozorňuje, že obecný údaj o inflaci může v Česku zastírat fakt, že např. ve stavebnictví a obecně při nemovitostech je prokazatelně mnohem vyšší.

o v4 Karabec
15. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

2021 Podnikatelé a firmy
9. září 2021

Od září Sberbank přináší malým firmám a podnikatelům nový Firemní FÉR kontokorent startovací. Poskytuje finanční rezervy bez fixního měsíčního nákladu, klienti tak neplatí žádný měsíční poplatek za správu. Kontokorent také mohou získat bez doložení daňového přiznání či finančních výkazů. Jedná se o produkt startovací, kterým chce banka podpořit podnikání malých firem a podnikatelů, maximální úvěr je ve výši 150 tisíc či 250 tisíc korun.

Fincentrum Hypoindex cervenec 2021
18. srpen 2021

Růst průměrné úrokové sazby hypoték podle Fincentrum Hypoindexu v červenci zrychlil. Objemy poskytnutých hypoték začaly brzdit, přesto je již jisté, že se rok 2021 zapíše jako nejúspěšnější hypoteční rok v historii. „Průměrná úroková sazba hypoték v červenci podle ukazatele Fincentrum Hypoindex vzrostla o 10 bazických bodů na 2,23 % p. a. Jde o největší nárůst průměrné sazby od prosince 2018, kdy sazba vzrostla o 13 bazických bodů na 2,91 % p. a.,“ řekl Jiří Sýkora, hypoteční analytik společnosti Fincentrum & Swiss Life Select.

IMG 20210608 WA0001
13. srpen 2021

Hasičská vzájemná pojišťovna staví svůj vztah ke klientům na vzájemné důvěře a otevřené komunikaci. Její představitelé nikdy nelitovali času k tomu, aby jim byli co nejblíže, aby se s nimi mohli čas od času setkat a probrat vše, co je ke spokojenosti se službami potřeba. Doba pandemie koronaviru, pravda, tento princip práce zdánlivě narušila, či okleštila, ale spíše nahradila obvyklé a přirozené metody spolupráce založené na osobním setkávání, elektronickými cestami. Ukázalo se, že i tak lze pojistky inovovat, vylepšovat, nabírat další zájemce. Hospodářské výsledky za rok 2020 o tom vypovídají zcela jasně. Jak se pojišťovně nyní daří, o tom jsem hovořila s obchodní ředitelkou Ing. Vladimírou Ondrákovou:

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3