INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

61108 711 Chechták R
9. březen 2020

Společnost yourchance o. p. s. spustila veřejnou sbírku na podporu projektu Finanční gramotnost do škol. První Chechtáky si zájemci mohou vyzvednout na prodejně České mincovny již 23. března. Akce je součástí celosvětové iniciativy Global Money Week (GMW) 2020, jejíž hlavním partnerem je v České republice Komerční banka. 

pla mor
3. březen 2020

V posledních dvou letech se platební morálka zákazníků stavebních firem nezměnila podle téměř dvou třetin dotázaných ředitelů stavebních firem (64 procent). Naopak více jak čtvrtina zaznamenala její zlepšení (27 procent).

600x300 Fill
24. únor 2020

Většina domácností upřednostňuje při financování nového osobního automobilu spotřebitelský úvěr. Podle statistik České leasingové a finanční asociace (ČLFA) takto loni postupovalo 90 % zákazníků z řad spotřebitelů. Zbývajících 10 % privátních klientů členských společností asociace si vybralo operativní leasing.

DSC07694 Edit
24. únor 2020

Spořit si na důchod není v České republice pravidlem. Mnoho lidí si stále myslí, že se o ně v seniorském věku postará stát, a to se vším všudy. Mladší generace z rebelství sobě vlastního často nechce o penzijním připojištění ani slyšet. A pak, proč myslet na stáří, když přiority života jsou úplně jiné... Přesto by stačilo tak málo, trocha kázně či pokory před zkušenostmi starších, kousek papíru a ořezaná tužka či chvilka s kalkulačkou. Češi si přestávají spořit na důchod, ve stáří přitom chtějí žít aktivně a plnit si sny, připomenul generální ředitel ČSOB Penzijní společnosti Martin Vašek na nedávné tiskové konferenci v Praze. Poukázal na rozpor, který se rýsuje velmi jednoznačně:

s tavba
24. únor 2020

Zdá se, že ochranu vlastního businessu proti úvěrovým rizikům vedlo v patrnosti jako jednu z klíčových priorit opět vyšší procento podnikatelů. Ze statistik za rok 2019 úvěrové pojišťovny Euler Hermes vyplývá, že se počty uzavřených pojistek loni mírně zvedly.

ZRB 1
24. únor 2020

Podnikat znamená nejen snít o tom, že začnu vyrábět ojedinělý produkt nebo že budu poskytovat výjimečnou službu, že si vydělám solidní peníze a že si budu moci dovolit dlouhou dovolenou, komfortní živobytí nebo důstojnou seberealizaci v oboru, který mi přirostl k srdci. Znamená to uvědomit si i rizika, jež business provázejí, stát se odvážným a činorodým obchodníkem, dobrým ekonomem a vizionářem v jednom. A vědět, že i stát mi pomůže, pokud přijdu se smysluplným nápadem. Přesněji řešeno, například Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s. Předseda představenstva a generální ředitel Jiří Jirásek upřesnil:

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3