INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

7. únor 2017

Téma investování a zisku není jednoduché stejně jako celý finanční svět. Informací o možnostech investování, produktech, nabídkách, reklamy, je příliš mnoho, navíc investice se nemusí omezovat jenom Českou republiku, takže sem vstupují i podmínky zahraničních trhů. Každý investor má jiné motivy, možnosti, přehled, ochotu a čas se vzdělávat a sledovat finanční svět.

mb
31. leden 2017

V pátém ročníku projektu Superbrands, který je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, mBank opět uspěla a obhájila tak svou pozici z loňského roku. Titul Superbrands uděluje odborná komise expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.

24. leden 2017

AXA ČR/SR přichází s novým produktem AXA Art, který reaguje na rostoucí poptávku privátních sběratelů po kvalitním pojištění, kterým nestačí běžné pojištění domácnosti. V Česku unikátní produkt bude pojišťovna AXA nabízet prostřednictvím sítě pojišťovacích makléřů INSIA. Pojištění AXA Art poskytuje široký rozsah krytí rizik, tzv. „all risk“. Díla jsou pojištěna například proti živelním škodám, odcizení, vandalismu nebo proti poškození při přepravě. Při sjednání pojištění není potřeba dokládat znalecký posudek. Pojištění umění kryje i navýšení ceny děl během roku nebo poškození při odborném restaurování.

InnovFin
18. leden 2017

Evropský investiční fond (EIF) a skupina UniCredit podepsaly dohodu InnovFin SME o zárukách na zvýšení úvěrování inovativních malých a středních podniků v celkově osmi zemích. Tuto transakci podpořil program Horizon 2020, rámcový program EU pro výzkum a inovace, a také Evropský fond pro strategické investice (EFSI), jádro Investičního plánu pro Evropu.

17. leden 2017

Skupina UniCredit získala podle průzkumu Trade Finance Survey 2017 časopisu Euromoney ocenění jako „nejlepší poskytovatel obchodního financování“ v regionu střední a východní Evropy i v západní Evropě.

16. leden 2017

Při nákupech využívá většina českých zákazníků platbu bezkontaktní kartou, v kamenných prodejnách ji používá 84 % lidí, téměř tři čtvrtiny nakupujících (73 %) pak kartou alespoň někdy platí i své nákupy na internetu. Mezi uživateli si stále větší oblibu postupně získávají i bezkontaktní platební nálepky a mobilní aplikace NFC, která funguje jako bezkontaktní karta v telefonu. Zájem o ně do budoucna projevila čtvrtina Čechů. Vyplývá to z průzkumu společnosti Mastercard u příležitosti vyhlášení soutěže Mastercard Obchodník roku 2016.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3