INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

31. říjen 2016

Češi mají jasno v tom, jaké spoření považují za výhodné. Ve skutečnosti se ale chovají velmi odlišně. Za jednoznačně nejvýhodnější způsob investice a zhodnocení peněz jsou mezi Čechy považovány nemovitosti, uvedlo je 48 procent dotázaných. Přes 90 procent respondentů však sdělilo, že si koupi bytu nebo domu coby investici nemůže dovolit. Vyplývá to z průzkumu agentury NMS pro Golden Gate CZ.

26. říjen 2016

Po získání bankovní licence vstoupí v lednu 2017 na trh Banka CREDITAS, dosavadní jednička trhu záložen. Prosadit se chce zejména ve zhodnocování úspor, financování firem a v cizoměnových operacích. Velký zájem očekává už od počátku u spořicího účtu.

25. říjen 2016

MONETA Money Bank přidává další pokročilé funkce do aplikace pro mobilní bankovnictví: získá například přehled odměn a mapu s partnery věrnostního programu bene+. Klienti tak snadněji najdou obchody s výhodami. Smart Banka je od 22. července na téměř 80 tisíc zařízeních a uživatelé ji hodnotí jako jednu z nejlepších finančních aplikací. Na jejím vývoji a inovacích s bankou spolupracují i testeři z řad klientů.

Visa Mobile_paying_at_Coffee_Shop
24. říjen 2016

Počet spotřebitelů, kteří pravidelně používají mobilní zařízení (chytrý telefon, tablet či nositelnou elektroniku) k placení, se za poslední rok ztrojnásobil. Vyplývá to z průzkumu společnosti Visa o digitálních platbách za rok 2016. V současnosti používá mobilní zařízení k placení 54 % dotazovaných, zatímco před rokem takto platilo za každodenní výdaje a služby jen 18 % z nich.

21. říjen 2016

Vrcholoví manažeři bank vyrazili již potřetí do středních škol a gymnázií po celé České republice v rámci projektu České bankovní asociace Bankéři jdou do škol. Pro studenty si připravili speciální 90 minutový workshop. Letos se bankéři věnovali důležitému tématu bezpečného chování na internetu. Kyberbezpečnost je v Česku stále podceňována, což ukazuje i výsledek Indexu bezpečnosti ČBA, který se třetím rokem pohybuje okolo hranice 60 %.

10. říjen 2016

Oproti loňskému roku klesla průměrná částka vícenákladů firem spojených s pozdními úhradami pohledávek ze 115 tisíc na 83 tisíc korun. I přesto se pozdní platby meziročně staly pro firmy častěji likvidační. Více než 62 % finančních profesionálů z firem totiž v roce 2016 hlásí, že zažili krach firmy kvůli nesplacené pohledávce, což představuje meziroční nárůst o 27 procentních bodů. Zjistil to druhý ročník společného výzkumu společností Intrum Justitia a Komory certifikovaných účetních (KCÚ), jehož se v srpnu a září zúčastnilo 102 finančních profesionálů a účetních.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3