mBank jde opět proti trhu a v době, kdy se objevují signály o útlumu v segmentu kreditních karet v důsledku zastropování výše poplatku na 0,3 % v celé EU, zcela inovuje nabídku svých mKreditek. Rozšiřuje tak nabídku pro nové skupiny zákazníků. Nové produkty mKreditka, mKreditka e-Shop a mKreditka Plus uvede největší digitální banka již 3. prosince. Všechny budou nově vydávané ve spolupráci se společností MasterCard. mBank dá klientům 3 měsíce na vyzkoušení, jestli jim mKreditka, kterou si vybrali, opravdu vyhovuje. Příští rok mBank nabídku dále rozšíří, například o nálepku pro bezkontaktní placení.
Objem bezhotovostních plateb i nadále prudce rostl, vyplývá to z výroční zprávy World Payments Report (WPR) 2015, kterou vydaly společnosti Capgemini, jeden z předních světových poskytovatelů služeb v oblasti poradenství, technologií a outsourcingu, a Royal Bank of Scotland (RBS).
Nespolehlivým plátcem nemusí být jen chronický neplatič dlužící na daních miliony korun. Od letošního roku ministerstvo financí dbá na zápis do registru mnohem důsledněji než v předešlých letech. Odpovídá tomu i rostoucí seznam hříšníků. Zatímco v roce 2014 bylo zaregistrováno pouze 117 nespolehlivých plátců, letos jejich počet stoupl na několik set.
Na počátku každého projektu stojí nápad. Od prvotní myšlenky k jeho realizaci bývá však ještě bývá dlouhá cesta. Nejvíc chybí potřebný kapitál a know-how. Aby se podařilo tuto „propast“ překlenout a nové podnikání úspěšně přivést na svět, je každá pomoc neocenitelná, zvláště když se zapojí i rodina, kamarádi a přátelé. Proto vznikl Penězdroj, crowfundingové řešení do českých podmínek.
mBank v rámci oslav 8. narozenin svého příchodu do České republiky připravila speciální nadílku pro stávající i nové klienty mBank. K právě probíhající kampani „Přestupte k mBank a získejte až 1 500 Kč“ připojuje na dobu 2 týdnů oblíbenou akci mKlub.
mBank nově přináší slevový program mBenefity určený pro všechny její stávající klienty. Díky programu mBenefity si tak klienti mBank mohou dopřát slevy u domluvených obchodních partnerů nabízejících pestrou škálu nejrůznějších produktů a služeb.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...