INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

21. červenec 2015

Češi bezkontaktně zaplatí v průměru 700 korun na jednu platbu, za potraviny utratíme polovinu této částky, 350 korun. Ukazují to data ze sítě 12 000 bezkontaktních terminálů UniCredit Bank. Možnost platit doma i na dovolené kartou snadno a rychle získají také její klienti. Od poloviny července UniCredit Bank zavádí karty s bezkontaktními platbami. Touto technologií budou vybaveny všechny nově vydané karty, stávající klienti si mohou zdarma požádat o výměnu.

7. červenec 2015

Během uplynulého víkendu byly vyčerpány všechny peníze (celkem 600 milionů) z programu Nová zelená úsporám určené pro podporu energeticky úsporných opatření v rodinných domech. Ministr životního prostředí Richard Brabec ihned navýšil alokaci o dalších 300 milionů korun. „Navýšení alokace jednoznačně vítáme a jsme rádi, že díky jednodušším podmínkám a administrativě je letos o program tak veliký zájem,“ uvedl k tomu Petr Holub, ředitel aliance Šance pro budovy.

3. červenec 2015

Češi se o životní pojištění začínají zajímat až v době, kdy se jejich život a kariéra stabilizuje. Z analýzy dat společnosti AXA také vyplývá, že na pojištění stále více myslí muži a jejich počet se výrazně zvyšuje. Při uzavírání smluv však nemyslí jen na sebe, ale i na rodinu.

30. červen 2015

Malé a střední podniky (SMEs) v Evropské unii využívají leasing pro financování investic ve větší míře a častěji než jiné vnější finanční zdroje. Vyplývá to ze studie Oxford Economics, která byla vypracována z podnětu Federace evropských leasingových asociací Leaseurope. Závěry studie představili zástupci České leasingové a finanční asociace (ČLFA) minulý týden na pracovní snídani organizované Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR k problematice nebankovního financování jako nástroji k posílení konkurence SMEs.

DIRECT pojistovna
16. červen 2015

Ryze česká pojišťovna se chystá jednoduchým, přátelským a srozumitelným přístupem i produkty měnit zažité poměry v pojišťovnictví.

15. červen 2015

V posledním období výrazně roste zájem klientů ČSOB a Ery o refinancování půjček neboli konsolidaci. V loňském roce činily tyto půjčky kolem 20 % objemu nových půjček, letos je to v některých obdobích až 30 % jejich objemu. Průměrná výše půjčky napříč celou republikou činí přibližně 216 tisíc korun. Díky sloučení půjček a úvěrových produktů má klient měsíčně menší výdaje za splátky, ušetří na poplatcích a zároveň si zpřehlední své pravidelné měsíční výdaje. Navíc u  ČSOB i Ery může klient až do konce června využít benefit v podobě 0% úroku v druhé polovině splácení.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3