„Marketingovou komunikaci se postupně snažíme více orientovat na koncové uživatele. Kromě jarní roadshow, jejíž zastávky byly záměrně naplánovány v blízkosti obchodních center a supermarketů, pro které jsme připravili nahrávky s pozváním do Demotrucku, abychom na značku Schüco a solární problematiku upozornili širokou laickou veřejnost, posilujeme PR a inzertní aktivity. Uživatelsky zkvalitňujeme webové stránky, pracujeme na podpoře mg. aktivit našich zákazníků," řekl Ing. Petr Herynek z marketingu Schüco International KG. Povědomí o značce Schüco je (jak v sortimentu hliníkových profilů, tak solárních produktů) u české „neodborné" veřejnosti prozatím nízké, proto je dle slov Petra Herynka třeba tuto oblast posílit a v budování znalosti značky se alespoň z části přiblížit stavu, který je již řadu let v Německu.
Ani oblast B2B komunikace však nezůstává bez podpory, firma se podílí na pořádání odborných konferencí, především těch se zaměřením na trvale udržitelnou architekturu, nechybí mezi vystavovateli na mezinárodních veletrzích jako BAU, Intersolar Europe či Fensterbau/frontale. Letos se Schüco zúčastní i stavebního veletrhu IBF v Brně, kde se zaměří na prezentaci produktů právě z divize solar. Z doplňkových aktivit zmiňme pravidelné direct mailingy, přípravu prospektů a dalších informačních materiálů.
Pro bližší informace o firmě Schüco navštivte www.schueco.cz.
O společnosti Schüco „Zelené technologie pro modrou planetu"
Schüco International KG, světová jednička v oblasti opláštění budov, na celém světě vyvíjí a prodává kompletní systémy z hliníku, plastu a oceli, stejně tak jako solární systémy. Nabízí širokou nabídku pro všechny obory opláštění budov, jak pro velké objekty, tak i pro bytovou výstavbu. Do sortimentu firmy patří systémy pro okna, dveře, fasády, zimní zahrady a solární technika. Filosofie firmy je založena na inteligentních systémech, širokém spektru technologií a materiálů, výrazné orientaci na zákazníka a rozsáhlém servisu. Produkty společnosti propojují oblast automatizace, bezpečnosti a nadčasového designu. Schüco dbá na ochranu životního prostředí a trvale udržitelný rozvoj a je zastáncem principu Energie3: energii nejen šetřit a vyrábět, ale také rozvádět a využívat. Díky nabídce kompletních systémů řešení Schüco spolupracuje s architekty, investory a partnerskými společnostmi ve více než 75 zemích světa. Společnost zaměstnává přes 5.200 zaměstnanců a spolupracuje s více než 12.000 partnerskými firmami. Výše obratu v roce 2010 dosáhla hodnoty 2,38 miliardy eur. Kompletní informace o firmě naleznete na: www.schueco.cz
(tz)