Počátky dm v Evropě sahají do 70. let minulého století. V roce 1973 byla jako jedna z prvních prodejen samoobslužného typu s drogistickým zbožím otevřena dm v německém Karlsruhe a o 3 roky později byla založena její sesterská společnost v sousedním Rakousku. Od počátku dm odlišuje především firemní filosofie a moderní přístup k zákazníkovi a jeho potřebám, které se neustále vyvíjí.
Zákazníci oceňují správný přístup
Významné úspěchy svědčí o kvalitách společnosti nejen mezi zákazníky. dm byla oceněna v soutěži GE Money Bank Obchodník roku 2009 a 2011. V letošním roce obsadila kromě první příčky v kategorii Prodejce drogistického zboží také 3. místo v hlasování veřejnosti, a to bezprostředně za řetězci Lidl a Ikea.
Více ze života
Pod headlinem „Více ze života" připravila společnost dm pro své zákazníky hned několik možností, jak dvacetileté jubileum oslavit společně s ní. dm např. rozšířila svou nabídku o tzv. jubilejní cenové bonbonky, tj. akční multipacky zvýhodněné o 20 až 50 %. Věrní zákazníci dm mají navíc během oslav možnost získat speciální jubilejní balíček plný výhod včetně slevové knížky s mnoha produktovými kupony a 20% slevou na celý nákup. Za nákup vybraných 200 produktů navíc věrní zákazníci mohou v období oslav získat dvojnásobný počet bodů na svá zákaznická konta a rychleji se tak přiblížit svým oblíbeným výhodám.
dm slaví dobrovolnickou činností pro potřebné
U příležitosti oslav 20 let dm na českém trhu se dm rovněž rozhodla vyhlásit pro své spolupracovníky historicky první dm dobrovolnický den. V období od dubna do června 2012 tak věnuje každému aktivnímu spolupracovníku jeden pracovní den, který spolupracovník může strávit dobrovolnickou činností ve spolupráci s vybranými organizacemi z ekologické a sociálně-kulturní oblasti.
O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. otevřela v roce 1993 svou první prodejnu v České republice. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Prodejny zásobuje po celé České republice z logistického centra v Jihlavě. Celkem v dm pracuje bezmála 1 900 spolupracovníků. V obchodním roce 2010/2011 zvýšila dm v České republice svůj obrat o téměř 10 % na 5 886 mil. Kč a stala se jedničkou na českém drogistickém trhu. dm je velmi úspěšná v prodeji svých privátních značek, jako jsou značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit, Sundance a další.
(tz)