INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
BILLA_lutMaloobchodní řetězec BILLA testuje nový marketingový koncept prodejen zaměřený na komunikaci cen klíčového sortimentu. U zhruba sedmi stovek druhů zboží bude totiž BILLA na základě vlastního srovnávání nasazovat ceny tak, aby byly nižší než u konkurence. Vybrané produkty se speciální cenou budou v prodejně také výrazně označeny. Aktuálně běží nový koncept v šesti pilotních filiálkách. Nově otevřená rekonstruovaná prodejna v Říčanech u Prahy je vlajkovou lodí, dále jsou zapojeny filiálky v Ledči, Uherském hradišti, Mikulově, Přerově a Kutné Hoře.

„Do pilotního projektu jsme vybrali obchodně úspěšné prodejny. V současné době testujeme, jak se nový koncept projeví na jejich tržbách," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA. „Pro komunikaci jsme nakoupili prostory v outdooru, tisku, prostorách čekáren nebo třeba na poštách," s tím, že klíčovým sdělením je upozornění na slevy klíčových položek sortimentu.

Nový koncept vychází z průzkumů nákupního chování, podle kterých řada lidí nakupuje podle akčních letáků a cenových nabídek a není loajální k žádné značce ani k žádnému konkrétnímu supermarketu. Kampaň však není postavená na srovnávací reklamě a má pouze informativní charakter. Nový koncept čeká několikaměsíční zkušební provoz. Po vyhodnocení se bude v dalších krocích se rozhodovat o jeho případném celoplošném rozšíření.

Celkem je nyní v České republice v portfoliu společnosti BILLA 203 prodejen. BILLA v nich zaměstnává více než 6 200 pracovníků.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3