INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Logo innogyInnogy je jméno nové dceřiné společnosti koncernu RWE, do které firma vyčlenila své aktivity v oblasti obchodu, sítí infrastruktury a obnovitelných zdrojů. RWE dnes oficiálně odhalila nový název a značku v dubnu založené dcery (pod jménem RWE International SE). Název innogy a značku ve tvaru „íčka“ převezmou také společnosti skupiny RWE v ČR. Značku RWE bude nadále používat jen mateřská společnost RWE AG.

Název innogy vznikl složením anglických slov Innovation, Energy a Technology. RWE tuto slovní hříčku už v minulosti použila pro svoji společnost RWE Innogy, která se věnovala výhradně obnovitelným zdrojům energie. „Zpočátku jsme se usilovně snažili vymyslet nové jméno. Nakonec jsme však dospěli k závěru, že právě innogy nejlépe vyvolává ty správné asociace. Tedy inovace a technologie v energetice. Bez inovací neexistuje technologický pokrok. A bez technologického pokroku nemůže existovat žádný udržitelný rozvoj moderní energetiky,“ řekl ke vzniku jména CEO Peter Terium.

Novou značku představili včera večer 60 tisícům zaměstnanců innogy a RWE AG společně CEO nové společnosti Peter Terium a obchodní ředitel Martin Herrmann. První prezentace se uskutečnila v centru Berlína, novým logem byla také nasvícena například slavná víceúčelová hala Gruga v Essenu. Česká veřejnost se bude moci seznámit s novou značkou innogy na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech. Festival byl vedle Berlína, Essenu a Varšavy vybrán pro první mezinárodní prezentaci nové značky.

„Náš byznys se čím dál více digitalizuje, je flexibilnější a plný inovací. Přesně takové je i naše nové logo. Dynamická značka, která hraje barvami, to není v energetice úplně obvyklé. I to nás bude do budoucna odlišovat od konkurence. Naše nové logo – íčko – je hravé a přizpůsobivé, takže dokáže komunikovat samo o sobě. Vyjádří třeba elektřinu, zemní plyn, větrníky nebo i silné pozitivní emoce. Při vývoji nové značky jsme kladli velký důraz právě na univerzálnost,“ řekl obchodní ředitel nové společnosti Martin Herrmann, který je zároveň dlouholetým šéfem skupiny RWE v ČR.

Jméno innogy a nová značka pro novou dceřinou společnost koncernu RWE byly dnes oficiálně představeny veřejnosti. K formální změně názvu však dojde až k 1. září 2016. Do té doby bude společnost používat své prozatímní jméno RWE International SE. Její součástí se již staly společnosti skupiny RWE v ČR. Ty se přejmenují k 1. říjnu. Nová značka innogy se na českém trhu podrobněji představí v rámci kampaně, jež odstartuje v září.

Silnou značku RWE, která odráží dlouhou a hrdou tradici elektroenergetiky, bezpečných a spolehlivých dodávek a partnerství, bude nadále používat jen mateřská společnost RWE AG.

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3