INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

kijonková
27. květen 2019

Nezaměnitelná osobnost, výrazná tvář českého i mezinárodního businessu, žena mnoha aktivit, činorodá podnikatelka, kterou jsem ještě nikdy neviděla zamračenou, odmítavou, nevlídnou. Vždy si najde čas, aby prohodila pár slov, zamávala na pozdrav, a hlavně se pořád usmívá. To je významný signál i charakteristický rys její povahy, jejího já. Ostatně ne nadarmo odborníci říkají, že řeč těla je prvkem, který člověku slouží, a že jak vyzařujete, tak vám osud vrací. Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny, jež je dnes součástí skupiny Packeta, vytvořila projekt, který si získal svojí užitečností nejen pozornost, ale i srdce tisíců uživatelů. Výsledky práce Simony Kijonkové zaujaly také porotu prestižní soutěže MANAŽERA ROKU, který vynesl jednoznačný verdikt k ročníku 2018 letos v dubnu na pražském Žofíně a tuto obdivuhodnou hybatelku dějinami businessu ohodnotil jako vítězku kategorie Služby.

3 Petr Paksi obchodni reditel akcni4 foto zdroj JAP FUTURE kopie
26. květen 2019

Charizmatická osobnost a mimořádné obchodní nadání, včetně daru vstřícné komunikace s lidmi, jsou prvky, které pomohly vybudovat firmu globálního rozměru. Charakterizují Bc. Petra Paksiho, DBA, jednatele a obchodního ředitele společnosti JAP FUTURE s.r.o. v okruhu odborníků ve stavebnictví, ve spolupráci s architekty a designéry. Jeho snahou je nabízet evropskému trhu kvalitou i vzhledem špičkové interiérové dveřní systémy vyrobené na základě unikátních technologií. Firma proslula i nabídkou originálních schodišť v roli výrazného řešení vnitřního vybavení rodinných domů i firemních prostor. V sortimentu atraktivní designové nabídky jsou rovněž výrobky z Grafoskla, jimiž se dotváří jakýkoli interiér. Podnikatel a manažer v jednom je v tom nejlepším slova smyslu posedlý inovacemi, za nimiž hledá smysl funkčnosti i krásy a propojení se světovými trendy. Letos v dubnu se zařadil mezi finalisty prestižní soutěže MANAŽER ROKU 2018. Tedy mezi nejlepší z nejlepších šéfů firem a organizací v České republice, kteří svým manažerským talentem dokázali zázraky:

1 Vera Komarova reditel ka strategie společnosti Dermacol foto archiv Dermacol repro zdarma
26. květen 2019

Značka Dermacol pokračuje v psaní úctyhodného příběhu. A to nejen odkazem na někdejší zakladatelku Olgu Knoblochovou, ale i díky investorům do novodobé historie této stálice na trhu. Právě před rokem, na jaře 2018, se unikátní továrna v Brně-Lesné, zaměřená na vývoj a výrobu legendární české kosmetiky, vrátila zpět do česko-slovenských rukou. Po odkupu od britských investorů, kteří ji vlastnili od roku 2010, patří výrobní závod opět Vladimíru Komárovi, majiteli společnosti Dermacol. Od chvíle, kdy zde staronový vlastník znovu získal stoprocentní podíl, se výrazně zvýšila výroba. Dermacol plánuje obchodní rozvoj a jen v České republice letos otevírá další čtyři značkové obchody: ve Zlíně, Brně, Pardubicích a v Praze.

icom
23. květen 2019

Prohlédnout si vozidla a zkusit si je zařídit měli k dispozici návštěvníci akce DEN S ICOM v Jihlavě. Akce se nakonec zúčastnilo fantastických 450 zájemců.

DSCN0289
21. květen 2019

15. května 2019 se v rámci Směrnice pro realizaci kulatých stolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, § 320a pro rok 2019, se uskutečnil v Praze kulatý stůl na téma Všeobecné přepravní podmínky ve vnitrostátní dopravě.

COOP Pavel Brezina
21. květen 2019

O tom, jak se bude, či nebude vylidňovat venkov, se vedou živé debaty. V České republice se řada odborníků kloní k názoru, že by se tento trend měl brzdit, že by se mělo dělat „něco“, co by obyvatele v menších městech či na vesnicích udrželo, například aby zde našli vhodné zaměstnání i atraktivní příležitosti k podnikání. Druhá strana hodnotí tendence jako neudržitelné, ostatně příklady ze světa jsou toho dokladem. Metropole se stávají přelidněné, venkovské regiony nemají člověku co nabídnout, počínaje infrastrukturou a konče kulturou.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3