Již sedmnáctý ročník konference CFO Forum, která je každoročním místem setkání předních finančních ředitelů, top manažerů, investorů a osobností z finanční sféry, se odehrál ve středu 13. května 2015. Konference se konala v nejvýše položeném kongresovém centru Prahy, v 27. patře budovy City Tower. Hlavním partnerem letošního CFO Fora se stala společnost Asseco Solutions, producent systémů HELIOS.
Pražské sídlo společnosti Asseco Solutions se v pondělí 4. května stalo cílem exkurze, kterou pro své studenty uspořádala Ekonomická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Asi 25 mladých lidí sem přijelo, aby viděli, jak v praxi funguje moderní softwarová společnost.
Řadu nadstandardních funkcí a služeb zdarma nabízí nová televize KUKI TV. Zdarma je například rozsáhlá videopůjčovna s více než tisíci tituly, za pozornost stojí rovněž až 100 hodin nahrávací kapacity nebo možnost si přehrát pořady až 48 hodin zpětně. Zákazníci ji mohou získat ve dvou variantách, s třiceti, nebo se šedesáti programy dle vlastního výběru ze sta nabízených kanálů. Domácnostem ji nabízí Dial Telecom, přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, a to přes svoji optickou internetovou síť.
Eaton Elektrotechnika s.r.o., přední světový elektrotechnický výrobce, se zúčastní mezinárodního stavebního veletrhu IBF 2015 v Brně. Eaton ve svém stánku č. 105, který návštěvníci najdou v pavilonu P, představí novinky u své inteligentní elektroinstalace xComfort. Ta slouží ke komplexnímu a pohodlnému ovládání domácnosti. Letošní ročník veletrhu proběhne na brněnském výstavišti ve dnech 22. - 25. 4. 2015.
Zkušební provoz sdílené Wi-Fi sítě Wi-Free probíhá v Plzni od 15. dubna do konce května. Do testu se zapojí více než 10 000 uživatelů. Wi-Free umožňuje připojení mobilních zařízení k sekundární Wi-Fi síti v domácnostech s UPC modemem, což především návštěvám umožní rychlý a snadný přístup k internetu. Služba je zdarma dostupná zákazníkům UPC s vysokorychlostním internetem. Ostatní české domácnosti budou do Wi-Free připojovány postupně v průběhu roku.
Český Google, který se dlouhodobě orientuje na vzdělávání a podporu byznysu tuzemských firem, připravil nový projekt s cílem pomoci podnikům při expanzi na další trhy. Česká pobočka Googlu rozjíždí Exportní akcelerátor, jehož cílem je poskytnout firmám know-how v oblasti digitálního marketingu na zahraničních trzích. Do pilotního projektu se mohou hlásit podniky všech velikostí. Stačí, pokud mají globálně uplatnitelný produkt určený pro koncové spotřebitele nebo malé a střední firmy, a zároveň mají ambici během následujícího roku výrazně navýšit tempo růstu na trzích mimo ČR s využitím digitálního marketingu. Registrace do programu probíhá na webu digitalniexport.cz do 15. dubna.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...