Se stále větším nárůstem kapacity dat se zvyšuje i kapacita počítačů a USB disků, na něž data ukládáme. Rozvoj technologií je enormní a množství dat stále narůstá. Zatímco před zhruba deseti lety bohatě vystačila většina lidí s kapacitou osobního počítače do 50 GB, dnešní běžný uživatel osobního počítače s přehledem zaplní kapacitu desetinásobně vyšší. Zjištění vyplynulo z průzkumu společnosti VSHosting, který se zabýval kapacitou dat počítačových technologií.
Dne 26. května 2016 byl do beta verze spuštěn SnackHost, český cloud s globálními ambicemi. Zákazníci z celého světa si ve SnackHostu mohou pronajmout datový prostor za velmi výhodných podmínek. Cílové země jsou v počáteční fázi zejména země západní Evropy, později také Severní a Jižní Ameriky. SnackHost plánuje do dvou let od spuštění nabrat 50 tisíc zákazníků a dostat se na roční obrat kolem čtyř milionů dolarů. Služba zpočátku reálně poběží především na serverech v novém datovém centru ServerPark v Praze a jednom datacentru v texaském Austinu. Později přibude ještě lokace v Jižní Americe.
Ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek se ve čtvrtek 26. května zúčastnil zasedání Rady pro telekomunikace v Bruselu, jejíž tématem byl přezkum regulačního rámce elektronických médií. Přezkum regulačního rámce je jednou z klíčových iniciativ Strategie EU pro jednotný digitální trh, jehož cílem je zajištění podmínek pro rozvoj digitálních sítí a služeb.
Systematický přístup k digitální transformaci podle průzkumu společnosti Infosys často znamená investovat do digitálních iniciativ 10–15 % příjmů. Společnost Infosys (NYSE: INFY), celosvětový lídr v oblasti konzultací, technologií, outsourcingu a služeb nové generace, publikovala novou studii, která ukazuje měnící se očekávání zákazníků v oblasti vnímání značky a zákaznické zkušenosti. Výsledky průzkumu znamenají pro podniky výzvu: aby dokázaly splnit změněná očekávání zákazníků, musí realizovat úspěšnou digitální transformaci.
Nová mezinárodní marketingová platforma Colpirio.com umožní personalizovat digitální reklamu i obsah webů a nabídku e-shopů v reálném čase. Český projekt aspiruje stát se alternativou tradičních reklamních sítí, jako je Google, a v některých ohledech je chce i překonat.
Webové řešení METRO Cash & Carry, za kterým stojí česká technologická společnost ACTUM, vyhrálo ocenění Sitecore Experience Awards v kategoriích celkový vítěz Site of the Year 2015 a The Best Use of Contextual Intelligence pro region Německo, Rakousko a Švýcarsko.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...