Společnost UPC Business vyhlásila vítěze soutěže IGNITE, kterou uspořádala za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu a Hospodářské komory poprvé v České republice. Z celkem 72 malých a středních podniků
Jíst je něco tak přirozeného jako dýchat vzduch. U nás naštěstí není hlad, proto i nároky na potraviny jsou poněkud vyšší, než aby nás pouze zasytily. A ten snad úplně nejvyšší požadavek je, abychom si na nich pochutnali.
Artesa, spořitelní družstvo pokračuje v podpoře soutěže Česká chuťovka, která oceňuje kvalitní české potraviny a pomáhá propagovat poctivé tuzemské výrobce.„Soutěž Česká chuťovka je zaměřena na podnikatele a firmy, které pro svůj další rozvoj potřebují kvalitní finanční služby. Proto jsme velice potěšeni, že můžeme být jejím hrdým partnerem,“ uvedl Ing. Pavel Ráliš, obchodní ředitel spořitelního družstva Artesa.
Kdo z nás si nechce především pochutnat, když sedá k jídlu? Co jiného než chuť přece korunuje každou potravinu – i tu českou! Ale jak v té šílené a neustále proměnlivé nabídce na trhu rozpoznat, co skutečně chutná, ještě dřív než výrobek koupíme? Jedno řešení tu je, i když ve dvou provedeních – značky Česká chuťovka a Dětská chuťovka. Nebo snad znáte nějakou jinou, jež by vám garantovala skvělou chuť, kterou za vás už otestovali gurmeti a znalci?
V podvečer 22. května 2014 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku.
Velký modrý delfín je tradiční cena pro nejlepšího marketéra za uplynulý rok, kterou již podeváté udělí letos v květnu Česká marketingová společnost. Skleněná podoba symbolu moudrosti, kterou vytvořil umělecký sklář Vladimír Zubričan (na fotce s čerstvě narozeným letošním kouskem), možná čeká i na jednoho z vás, protože do soutěže Marketér roku 2013 se můžete přihlásit do 15.4.2014 na stránkách České marketingové společnosti www.cms-cma.cz.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...