Zajímaví hosté, uvolněná atmosféra a téma „Návrat k selskému rozumu“. I takto lze představit konferenci Ven z krabice, kterou pořádá poradenské a vzdělávací společnost Everesta společně s Centrem moderního podnikání Eyrie. Její v pořadí 5. ročník odstartuje v pražském City Tower již 20. března 2014.
Po čtyřech úspěšných ročnících se budou letos výrobci kvalitních a hlavně chutných českých potravin znovu ucházet o značku „Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2013“, kterou jim na podzim propůjčí hodnotitelská komise nezávislých odborníků, disponujících vysokým kreditem.
Naše tituly Prosperita a www.iprosperita.cz, Prosperita Madam Business a www.madambusiness.cz jsou mediálním partnerem soutěže Česká chuťovka v roce 2013.
Česká marketingová společnost připravila další ročník prestižní soutěže. Marketér roku 2011 bude vyhlášen na slavnostním galavečeru už 16. května 2012.
Sportovní silniční motocykl Ducati 1199 Panigale S Tricolore zvítězil v šestnáctém ročníku ankety Motocykl roku a získal titul Motocykl roku 2012 v České republice. Výsledky ankety byly vyhlášeny 19. dubna v Praze na motorkářském večeru.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...