Novým personálním ředitelem společnosti Tieto Czech, předního severoevropského poskytovatele služeb v oblasti IT a produktového inženýrství, se stal Luboš Tejkl. Tento odborník s více než 20letou praxí a zkušenostmi s prací v zahraničí (Itálie, Rumunsko, Maďarsko, Polsko a Slovensko) pomůže v Tieto Czech rozšířit stávající obchodní model společnosti.
Do marketingového týmu skupiny Auto Palace Dana Bratánková, která bude nově zodpovídat za PR související s retailovými aktivitami Auto Palace ze skupiny Auto Binck.
Společnost Tetra Pak, která je předním světovým dodavatelem řešení pro zpracování a balení potravin, pověřila od ledna Charlese Héaulmého (48) řízením regionu Evropy a střední Asie. Ve své roli bude Charles Héaulmé odpovědný za 55 zemí, 43 obchodních zastoupení, 13 výrobních závodů, 4 550 zaměstnanců a obrat ve výši 3,5 miliardy eur. Małgorzata Kołton byla jmenována novou generální ředitelkou pro Tetra Pak Polsko & Danube, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Polsko.
Společnost ZVU POTEZ, významný tradiční český dodavatel zařízení a technologií pro chemický, potravinářský a energetický průmysl a člen přední průmyslové skupiny SAFICHEM GROUP, s potěšením oznamuje, že na místo personálního ředitele jmenovala Michala Hromčíka. Michal Hromčík (54) bude mít odpovědnost za personální řízení společnosti, dlouhodobý strategický rozvoj lidských zdrojů, optimalizaci personální správy a posílení organizační výkonnosti.
O jaké uchazeče nejvíc stáli v roce 2014 zaměstnavatelé v sektoru bankovnictví, ekonomika, finance, účetnictví a manažmentu? Setkala se nabídka s poptávkou ze strany uchazečů o práci? O jaké odbornosti roste nebo naopak klesá zájem?
Společnost GEFCO posiluje svou přítomnost na českém trhu a v souvislosti s tím rozšiřuje také své personální zastoupení. Do pozice manažera nákupu společnosti GEFCO pro Českou republiku byl proto jmenován Lukáš Brandejs (39). Jeho hlavním cílem je posílení nákupního oddělení společnosti, nebo například diverzifikace dodavatelského portfolia na bázi multisourcingu.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...