INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 2318Ve druhém dubnovém týdnu zahájila Liga proti rakovině Praha distribuci kvítků měsíčku lékařského a dalších sbírkových potřeb dobrovolníkům v celé republice, tak aby bylo vše připraveno na snad nejznámější celonárodní sbírku Český den proti rakovině. Ten proběhne ve středu 15 května.

„Sbírka probíhá nepřetržitě od roku 1997 a je známá hlavně díky kvítkům měsíčku lékařského, které se jediný den v roce prodávají snad ve všech českých městech i některých vesnicích,“ říká Eva Děkanová, manažerka marketingu společnosti Geis, jednoho z hlavních partnerů sbírky. „Český den proti rakovině podporujeme již 12 let. V roce 2007 jsme začínali s distribucí balíků na cca 500 adres a v loňském roce to již bylo více než 1100 adres. Za dobu spolupráce jsme rozvezli dobrovolníkům neuvěřitelných 10 612 000 kvítků,“ dodává Eva Děkanová. Celková částka, která se od roku 1997 sebrala a mohla být použita na boj proti rakovině, výzkum, osvětu a prevenci, dosáhla (před zahájením letošního ročníku) téměř 306 milionů Kč.

O skupině Geis

Skupina Geis má hlavní sídlo v německém Bad Neustadtu. Od svého založení v roce 1948 se neustále rozvíjí. Holding, který řídí přímo majitelé, je dnes globálním poskytovatelem komplexních logistických služeb. Zaměstnává kolem 6 350 lidí a v roce 2017 vygeneroval obrat 854 milionů EUR.
Do holdingu patří společnosti v Německu, Švýcarsku, Lucembursku, Rakousku, Polsku, České republice a na Slovensku. Hlavní oblasti podnikání skupiny Geis jsou Road Services (balíkové / paletové / kusové / celovozové přepravy), Logistics Services (kontraktní logistika, výroba obalů) a Air+Sea Services (letecké a námořní přepravy, speciální projekty přeprav).
V České republice patří do skupiny Geis firmy Geis CZ s.r.o., Geis Parcel CZ s.r.o., Geis CZ Air+Sea s.r.o., Geis Solution CZ s.r.o. a Spedition Feico, spol. s r.o. Na Slovensku je to Geis SK s.r.o. a Geis Parcel SK s.r.o. Česko-slovenská část skupiny zajišťuje komplexní logistické služby, a to od balíkových přeprav přes kusové, paletové a celovozové přepravy, letecké a námořní přepravy, skladovou logistiku včetně vývoje a výroby obalů až po sofistikované logistické projekty. Zaměstnává více než 1600 pracovníků na 39 pobočkách a v roce 2017 dosáhla obratu téměř 5,230 miliardy CZK.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
S dodatečnými dotazy a požadavky se neváhejte obrátit na:
paní Danu Samkovou, mobil: 777 648 997, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3