INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společenská odpovědnost

SE HIVE 6310
22. únor 2013

Centrála společnosti Schneider Electric se stala nejekologičtější budovou světa. Jako vůbec první získala nejvyšší ohodnocení „Outstanding“ (tedy česky řečeno mimořádný) mezinárodní komisí udělující certifikát BREEAM. Komise hodnotí kvalitu budovy, jako například dopad na životní prostředí, úspory energií či prostředí uvnitř objektu.

21. únor 2013

V uplynulých měsících společnost BENZINA na svých čerpacích stanicích realizovala dva sbírkové projekty. V součtu se podařilo mezi zákazníky vybrat částku 774 292 korun. V rámci benefiční akce Pomáháme s Vervou si řidiči mohli koupit samolepku s motivem kuřete a přispět tak sbírce Pomozte dětem.  Výtěžek z prodeje designových špendlíků s motivem klaunského obličeje pak prostřednictvím Konta Bariéry směřuje na zlepšení života handicapovaných spoluobčanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti.

8. únor 2013

Ve čtvrtek 7. února společnost LMC s.r.o. uspořádala seminář pro personalisty na téma zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Na semináři mimo jiné vystoupila i Hana Potměšilová, ředitelka Nadačního fondu pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP), aby přítomné informovala o důsledcích změn zákona o zaměstnanosti v oblasti práce s postiženými.

5. únor 2013

Program ČSOB a Era pro podporu regionů startuje do svého dalšího, již 7. ročníku. I v letošním roce rozdělí ČSOB a Era ve dvou grantových kolech přes 3 miliony korun. Stalo se již samozřejmostí, že cílem programu je podpořit takové aktivity, které povedou k rozvoji kulturního a společenského života v daném regionu, budou podporovat tradice a přispívat k ochraně přírodního či kulturního dědictví.

10. leden 2013

Český výrobce a distributor ekologických tonerů Teko Technology s.r.o. chce v roce 2013 více dbát na životní prostředí a přispívat k regionálním otázkám. Firma se od svého vstupu na český trh hlásí k ekologickým a výrobním standardům Evropské unie a aktivně prosazuje svou společenskou odpovědnost. Podporuje osvětu v oblasti ekologie a recyklace, podílí se na místních společenských a sportovních akcích a přispívá k ochraně životního prostředí.

Sek-KPMG-CR-pro-Hestii-i
10. leden 2013

238 600 korun – to je částka, kterou společnost KPMG Česká republika věnovala občanskému sdružení HESTIA. Jedná se o výtěžek z celofiremní vánoční sbírky, jež je součástí ročního partnerství, zahrnujícího jak finanční, tak odbornou, dobrovolnickou a propagační pomoc této neziskové organizaci. HESTIA z této částky plánuje podpořit mentoringové programy zaměřené na pomoc sociálně znevýhodněným dětem, jimž doma chybí zázemí.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3