Marketingová firma WMC, která se 16 let specializuje výhradně na Vietnam, nabízí přímé kontakty (s adresami, telefony, faxy a emaily ) na 32 největších vietnamských výrobců – exportérů výrobků z plastů. V minulosti po století Evropy následovalo století Ameriky a nyní přišlo v lunárním roce Draka století Asie.
Je nutné s Asií spolupracovat a tak zůstat konkurenceschopným. Ve Vietnamu žije přes 200 tisíc česky nebo slovensky mluvících lidí, mají písmo latinku, růst HDP 5,7 % a 29 milionů uživatelů internetu. Obchody s Vietnamem jsou bez rizika, protože KB a ČSOB jsou přímo napojené na Vietcombank a HSBC má dokonce svoji destinaci ve VSR. I když je Vietnam usnesením naší vlády zařazen mezi prioritní proexportní země ČR, tak nepochopitelně letos ministerstvo průmyslu a obchodu ani Hospodářská komora vůbec nerealizují oficiální účast na žádném veletrhu ve Vietnamu. To dokazuje špatnou marketingovou práci obou institucí. Toho hned využili od 4. do 7. dubna v Hanoji Bělorusové, kteří na největším vietnamském veletrhu - na obchodním veletrhu VIETNAM EXPO 2012, v oficiálním národním pavilónu představili 90 milionovému vietnamskému trhu alkoholické nápoje a potraviny i celou řadu traktorů Minsk, jenž vzbudily na veletrhu u návštěvníků ze 45 zemí velký zájem.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.