INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Charitky jsou rafinované, společensky odpovědné reklamní předměty pro jakékoliv personifikované firemní sdělení. Deset procent z ceny tohoto předmětu je věnováno na projekty podporující rozvoj, vzdělávání a společenské chování dětí. Charitky se rozhodly jako svůj reklamní předmět použít bonbóny, které v koši nikdy nekončí. Balení cukrátek poskytuje velkou plochu vymezenou personifikovanému sdělení, tedy reklamě.

Nápad se zrodil v hlavě ing. Miriam Janyškové. „Každý má své sny. Jsem přesvědčena, že i velké sny se mohou uskutečnit, pokud pro ten sen žijete a věříte v něj celým svým srdcem. Tak vznikl i projekt Charitky - projekt, kterým se snažím ovlivnit budoucnost tím nejpřirozenějším způsobem - přes naše děti. Dětem můžeme ukázat cestu k toleranci, vzájemné pomoci, úctě, porozumění a prostřednictvím dětí udělat společnost příjemnější a odpovědnější. Jsem přesvědčena, že nejlepší výchovou je osobní příklad ", řekla Miriam Janyšková, ředitelka projektu. Paní Janyšková, matka čtyřletého syna Matýska si uvědomila, jak důležité je podporovat rozvoj dětí a rozhodla se neponechat nic náhodě. Založila značku Charitky, která dává možnost naplnění závazků společenské odpovědnosti jak jednotlivcům, tak nadacím a organizacím. Hlavním cílem projektu je podporovat vzdělávání a rozvoj dětí.

V současné době s Charitkami spolupracuje celá řada nadací a firem. Do projektu se zapojila organizace Dobrý Skutek, společnost AC Nielsen i organizace Dejme dětem šanci. Projekt Charitky má již za sebou první úspěchy, které nelze nazvat jinak, než šťastné příběhy dětí. S Charitkami se můžete setkat i na Facebooku. Více informací o projektu Charitky můžete získat na jejich webových stránkách www.charitky.com

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3