Ústí nad Labem/Praha, 1. srpna 2012 – Největší domácí alternativní dodavatel elektřiny, společnost CENTROPOL ENERGY v pololetí meziročně zvýšil tržby na tři miliardy korun. Je to o miliardu více než firma vykázala za stejné období ke konci loňského června. Do konce letošního roku plánuje CENTROPOL ENERGY zvýšit tržby až na šest miliard korun.
RegioJet nasadí od 25. července na spojích IC 1015 (Praha 17.33 – Havířov 21.25) a IC 1002 (Havířov 5.16 – Praha 9.31) nově vozy Internet Café s nabídkou služeb internetové kavárny pro cestující vlaků IC RegioJet. Dále tak posiluje nabídku palubních služeb a současně i kapacitu vlaků. Ty jsou i nyní v létě z velké míry vyprodány – cestující využívají masivně slev například pro studenty do 26 let. Souprava vlaku IC 1015 tak bude standardně jezdit sedmivozová – doplněná právě o vůz Internet Café.
Leader na trhu inspekce vad nemovitostí Nemopas je připraven pokrýt skokový nárůst poptávky po zpracování průkazů energetické náročnosti, který nastane po zavedení povinnosti předložit průkaz při prodeji budov od ledna příštího roku. Návrh zákona, který tuto novou povinnost lidem prodávajícím nemovitost ukládá, dnes projednává senát.
Nákupní zvyklosti Čechů se mění a internetoví obchodníci se musejí přizpůsobovat. Platí to i pro slevové servery, které byly velkým hitem na internetu v loňském roce – několik slevových serverů v poslední době zaniklo, jiné musely změnit svou nabídku, aby se na trhu udržely. Čeští zákazníci podle odborníků stále častěji vyhledávají na internetu slevy na nákup módního zboží.
Ačkoli legalizaci léčebného konopí poslal zdravotnický výbor až do konce prázdnin k vodě, tisíce nemocných lidí věří, že od příštího roku by se v našich lékárnách měly objevit přípravky z marihuany a na předpis je dostat lidé s roztroušenou sklerózou, HIV či Alzheimerem. Konopné přípravky však pomáhají již dnes, jako prevence proti zákeřným nemocem i v lehčí formě, jako ochrana před sluncem při letních radovánkách. O tom, jak trpí zejména pokožka, ví své pětadvacetiletá Lenka Mazurková z Ostravy, která poznala účinky konopných prostředků Carun doporučovaných při léčbě.
Charitky jsou rafinované, společensky odpovědné reklamní předměty pro jakékoliv personifikované firemní sdělení. Deset procent z ceny tohoto předmětu je věnováno na projekty podporující rozvoj, vzdělávání a společenské chování dětí. Charitky se rozhodly jako svůj reklamní předmět použít bonbóny, které v koši nikdy nekončí. Balení cukrátek poskytuje velkou plochu vymezenou personifikovanému sdělení, tedy reklamě.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...