Společnost dm drogerie markt otevírá novou prodejnu v Jihomoravském krají. Od 17. 5. 2012 mohou zákazníci navštívit dm také ve Vendo Parku v Kyjově, ve Svatoborské ulici. dm je tak svým zákazníkům opět o kousek blíž.
Největší fast-foodový řetězec světa, síť SUBWAY® v letošním roce plánuje v regionu střední a východní Evropy otevřít až 150 nových restaurací. Na konci roku by jich tak měl mít již přes 500. Růst tržeb očekává síť proslulá svými čerstvými sendviči okolo deseti procent.
Plánujete stavbu nebo rekonstrukci domu? Pak vám „padnou do noty" výroční slevy ve výši až 50 %! KM BETA, největší český výrobce betonové střešní krytiny, vápenopískového a páleného zdiva a navíc maltových a omítkových směsí, totiž letos slaví sto let od zahájení výroby vápenopískového zdiva v Bzenci na Hodonínsku a jako dárek garantuje stovce prvních zákazníků mimořádné slevy: -20 % na vápenopískové zdivo SENDWIX, -30 % na betonovou střešní krytinu a dokonce -50 % na nové maltové a omítkové směsi PROFIMIX.
Mio, přední světový dodavatel přenosných navigačních zařízení, nabízí fotbalovým fanouškům, kteří se chystají na EURO 2012, využít jejich účast na maximum. Pro všechny nové majitele navigací Mio Spirit je od dneška připraven speciálně vytvořený balík s více než 1800 body zájmu – POI EURO 2012.
Společnosti Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP") a SAZKA sázková kancelář, a.s., se dohodly na obnovení spolupráce v oblasti plateb pojistného přes terminály Sazky. Služba bude pro klienty ČPP spuštěna ke dni 14. května 2012.
Stoprocentně český původ masných produktů privátní značky Vocílka obchodní řetězec BILLA od května intenzivně propaguje dvěma novými televizními spoty. Televizní reklama z pera agentury Kaspen/Jung von Matt bude v období celé grilovací sezóny podporovat kvalitu a českost jak čerstvého masa, tak i marinovaných masových specialit Vocílka. V průběhu letních měsíců pak proběhne cílená kampaň na podporu marinovaných mas na bázi pozitivní šeptandy (word of mouth) nazvaná „Česko hledá marinádu".
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...