Pojišťovna VZP (PVZP) spouští příští týden kampaň, která má podpořit produkt cestovní pojištění. Nabádá své klienty, aby se při svých zahraničních cestách pojišťovali a riskovali tak jen zážitky, nikoliv své zdraví. Snaží se oslovit dobrodruhy, kteří cestují na vlastní pěst. Využívá k tomu především sociálních sítí, outdooru a printu na pobočkách VZP, PVZP v Centrech zdraví a v Očkovacích centrech.
Společnost Candy - přední evropský výrobce domácích spotřebičů - pozvala své obchodní partnery na neformální setkání u příležitosti představení produktových novinek pro rok 2011. Setkání se uskutečnilo v originálním prostoru pražské Skydive Areny v Praze - Letňanech.
Společnost Europ Assistance, s.r.o. bilancovala asistenční služby za minulý rok a aktualizovala svá doporučení pro letošní letní sezónu. Ukázalo se, že Europ Assistance poskytla klientům své služby celkem ve 47 tisících případech, přičemž v rámci cestovního pojištění to bylo 17 836 zásahů. Nejvyšší náklady na jednu pojistnou událost v tomto segmentu přitom dosáhly částky 2 615 000 Kč.
Společnost LG Electronics CZ (LG), která je světovým lídrem a inovátorem ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích, informačních technologiích, mobilních komunikacích a v klimatizacích, se stala generálním partnerem filmu Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna. LG tak rozjíždí svoji jarní kampaň s televizory.
Problémy s parkováním automobilů se týkají většiny našich měst, zvláště historických center a velkých sídlišť. Jedním z možných řešení je i využití automatických parkovacích systémů integrovaných do parkovacích domů, jejichž architekturu lze přizpůsobit okolní zástavbě, situovat je zčásti pod zem a „uskladnit" tímto způsobem desítky či stovky osobních i menších užitkových vozidel.
Jeho excelence, velvyslanec státu Izrael v České republice, pan Jákov Lévy, předal ve své rezidenci moravským vinařům ceny a diplomy, které získali na mezinárodní soutěži TERRAVINO Mediterranean International Wine Challenge 2010.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...