PROFI ODĚVY do svého produktového portfolia uvedly dvě nové značky, které pocházejí z Rakouska. Pfanner a Protos Integral. Za oběma stojí Pfanner Schutzbekleidung GmbH, rakouský výrobce bezpečnostních a ochranných oděvů, pomůcek i doplňků. PROFI ODĚVY tak nyní nabízejí opět komplexnější sortiment i pro ty nejnáročnější zákazníky, firmy i profesionály, kteří své aktivity realizují ve složitých terénních podmínkách.
Jubilejní 60. mezinárodní strojírenský veletrh letos doplní unikátní výstava 100RIES. Ta návštěvníkům „odvypráví“ 100 příběhů československých průmyslových legend uplynulého století. Tím největším bude příběh sochy TGM, která zdobila dnešní rotundu pavilonu A v roce 1928 při zahájení provozu výstaviště. Její repliku vytvoří během MSV přímo před zraky diváků robot.
Ještě nikdy v minulosti nechybělo domácí ekonomice tolik lidí jako dnes, s výjimkou období socialistického Československa, které charakterizoval nedostatek veškerých zdrojů. Zaměstnavatelé si navíc stěžují, že nemohou obsadit zejména technické profese a specializované pracovní pozice. Průzkum ManpowerGroup se snaží odpovědět na základní personální otázky. V rozhovoru s Jaroslavou Rezlerovou, generální ředitelkou ManpowerGroup Česká a Slovenská republika, se rovněž dozvíte, že budoucnost ovládne strategie 4P.
Ječmen se jako tradiční obilovina vrací do českých kuchyní. Jeho význam v lidské výživě zdůrazňují nejen vědci a lékaři, ale potvrzují ho i výsledky rozsáhlých klinických studií. Platí to zejména v posledních letech, kdy v důsledku narůstající konzumace vysoce zpracovaných potravin dochází ke snižování podílu nezbytných balastních složek stravy. Ječmen je podle vědců perspektivním zdrojem rozpustné i nerozpustné vlákniny, tedy složky potravin s nenahraditelnou funkcí pro udržení zdraví a prevenci většiny civilizačních chorob, ať už jde o problémy s trávením, nadváhu, kardiovaskulární nemoci, cukrovku 2. typu, i některá nádorová onemocnění.
Vyvážet do vzdálených destinací, mít co nabídnout, uspět, dobýt trh, nechat si dobře zaplatit. I tak lze přiblížit přání a touhy českých exportérů. Čína jako země nekonečných možností láká mnohé. Ne každému se však podaří otevřít si vrátka k businessu, o jakém sní, v němž by se dokázal naplno seberealizovat. Čína znamená mít trpělivost i otevřené oči dokořán. A také se hodí získat komunikační zázemí s kancelářemi agentury CzechTrade. O tom a mnohém jiném je náš rozhovor s vedoucí zahraniční kanceláře v Pekingu Ing. Kateřinou Ďurove:
Martina Kudelková (na snímku) vyzařuje nakažlivou pozitivní energii. Vlastně se pořád usmívá a jakákoli práce jí přináší to pravé životní potěšení. Nenaříká, nestěžuje si, není naštvaná, že musí reagovat, vysvětlovat, řešit výzvy, jimž většina z nás říká problémy. Sedět v její přítomnosti a poslouchat, proč s manželem podniká v oboru kosmetiky, kde je obrovská konkurence, zdá se být skoro zážitkem. Exkluzivně společně zastupují pro Českou a Slovenskou republiku tři světové značky a do povědomí široké i odborné veřejnosti se dostali postupně a mimo jiné prostřednictvím projektu www.krasanamiru.cz.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...