V České republice roste zájem o inovace od Konica Minolta. Produkty z oblasti rozšířené reality, internetu věcí nebo umělé inteligence lákají čím dál více firem, které hledají způsoby, jak zvýšit efektivitu provozu. Právě jim jsou určené služby oddělení Inovace Konica Minolta se sídlem v Brně. Komplexní přístup v zavádění inovací nabízí jak velkým zákazníkům a poradenským společnostem, tak zájemcům ze segmentu SMB.
Centrum excelence, které funguje jako součást České společnosti pro jakost a naplňuje její roli národního partnera EFQM pro ČR, šestým rokem sdružuje odborníky na kvalitu a působí jako platforma pro organizace, které ve své činnosti aplikují nejmodernější nástroje řízení. Jeho aktivity se však rozrůstají a rok 2019 je toho důkazem.
Ing. Hugo Kysilka má humor rád. To vím nejen z vlastní zkušenosti a klábosení s ním, ale i z dřívější pracovní komunikace, kdy vedl marketing jedné nadnárodní firmy, jež s našimi tituly úzce spolupracovala. Teď je zdánlivě v důchodu, ale řekla bych, že má práce i tak nad hlavu. On totiž maluje. A prohlížet jeho plátna je zážitek. Umím si v nich číst, Hugo mne vždycky pobaví. Jeho vtip je noblesní přesto, že si nebere servítky. Kdyby hlupáci porozuměli, dovolím si tvrdit, že by je pěkně dokázal urazit, setnout, jenže to naštěstí nehrozí. Jeho obrázky, to je kouzlo nadhledu, satira, černý humor, šprťouchlata ze všeho, co nás obklopuje. Hugo Kysilka se baví, proto baví i nás.
Plynárenské společnosti podpoří aktivity Ministerstva životního prostředí (MŽP) v návaznosti na třetí a zároveň poslední vlnu kotlíkových dotací. Společným cílem je zajistit změnu vytápění pro 300 tisíc českých domácností, které stále používají ve svých domech nejstarší kotle na tuhá paliva.
Českou kuchyni si bez cibule neumí asi nikdo představit. Polévky, guláše, zelí, maso na tisíc způsobů. Celozrnné cibulové koláče, omeletky, saláty. Chleba se sádlem a cibulí, tlačenka s cibulí, cibule na kolečka jako doplněk k jakémukoli slanému pokrmu.
Chléb, rohlíky, koblihy, záviny, to vše je pro nás samozřejmostí. Patří na náš stůl každý den. Aby nám chutnaly, neznamená to jen dodržovat receptury, dbát na hygienu, zkoušet nové technologie, zařazovat zdraví prospěšné ingredience. Neznamená to jen používat jakostní suroviny, zvládnout logistiku, mít vztah k řemeslu.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...