INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Výrobky a služby

AccurioPress C6100 shadow transparency
19. březen 2018

 Nezávislá organizace Keypoint Intelligence udělila ocenění „PRO“ zařízení AccurioPress C6100 od Konica Minolta v kategorii barevných strojů pro středně objemné zakázky. Pochvalných reakcí se dočkala zejména inovační technologie pro automatickou průběžnou kontrolu a seřizování barevnosti i duplexního soutisku zakázky přímo během tisku.

Kobold
15. březen 2018

Nyní již můžete vysávat a vytírat zároveň: čistič pevných podlah Kobold SP600 spojuje dokonalý a inovativní úklid s jednoduchým ovládáním.

Pojištění samosprávných celků od Hasičské vzájemné pojišťovny prošlo výraznými inovacemi a je nově mnohem flexibilnější, ušité na míru právě požadavkům a potřebám těchto klientů.
8. březen 2018

Hasičská vzájemná pojišťovna má dlouholeté zkušenosti s pojišťováním obcí, měst i dalších samosprácných celků vč. mikroregionů. Inovovala svůj pojistný produkt tak, aby odpovídal současným požadavkům těchto klientů a zahrnoval i s technologickým vývojem související nová rizika. Produkt je velmi flexibilní a snaží se vyjít vstříc poptávce a potřebám obcí, městysů, měst, krajů, obecně prospěšných společností či podniků ve vlastnictví územně samosprávných celků. Zahrnuje například také krytí strojních rizik, elektronických rizik, stále aktuálnější problém přerušení provozu, ale též celou škálu odpovědnosti. 

IMG 1336
22. únor 2018

Přepravní a logistická společnost Geis je výhradním distribučním partnerem v oblasti online prodeje společnosti dm drogerie markt a to jak pro Českou, tak i pro Slovenskou republiku. Drogistický řetězec zahájil online prodej v obou zemích v uplynulých dnech.

vyroba foto zdroj MT 1
21. únor 2018

Galvanické povrchové úpravy či strojní leštění a broušení... to vše musí podstoupit moderní dveřní kování ve výrobě české společnosti M&T, aby mohlo splnit náročné požadavky dnešní doby. Ve finále je ale vždy nepostradatelný dotek lidské ruky s jejím přesným citem a umem, který výsledný produkt dovede k dokonalosti, a vznikne tak prvotřídní kování s vysokou hodnotou.

rous kopie
21. únor 2018

Když jsem před loňskými Vánocemi slyšela na tiskové konferenci CzechTrade v Praze o Indii vyprávět Mgr. Tomáše Rouska, ředitele Regionálního centra CzechTrade Indie a Jihovýchodní Asie, které sdružuje šest kanceláří v pěti zemích asijského kontinentu, a zároveň vedoucího kanceláře CT v Mumbaji, velmi jsem si přála, aby nezůstalo jen u tiskové zprávy a jejího komentáře (lednová Prosperita). Zkušenosti a know-how, které tento odborník má, jsou studnicí, z níž mohou české firmy významně čerpat:

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3