INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Výrobky a služby

22. červenec 2013

Již pátým rokem se mohou zákazníci prodejen SPAR a INTERSPAR setkat se značkou S-BUDGET. Řada S-BUDGET dnes díky své rostoucí popularitě nabízí na 260 produktů a zahrnuje čerstvé a trvanlivé potraviny, nápoje, drogistické zboží, PET food, ale také textil či doplňky do kuchyně nebo domácnost. Novinkou letní sezóny jsou S-BUDGET Energy drinky s příchutí limetky, brusinky či borůvky, které doplňují stálici českého trhu, S-BUDGET Drink original.  Od 22. července se u příležitosti pátého výročí značky S-BUDGET mohou zákazníci zapojit do ankety a hrát o poukázky na nákup.

22. červenec 2013

Program SCAN&GO, který společnost Globus zavedla jako první v ČR, využilo v hypermarketu Globus v Čakovicích během měsíce od jeho spuštění 1 835 zákazníků, kteří uskutečnili 4 269 nákupů. Do programu SCAN&GO se dosud registrovalo 2 579 zákazníků.

19. červenec 2013

První zářijovou a zároveň poslední prázdninovou neděli v 11 hodin zahájí společnost SONNENTOR, známá také pod názvem Sluneční brána, v moderním areálu na kopci nad historickými Templářskými sklepy „Čejkovické bylinkové slavnosti“. SONNENTOR otevře své sluneční brány všem zájemcům o zhlédnutí procesu výroby čajového sáčku od výkupu bylinek přes zpracování až po jejich balení. V pořadí již 4. ročník se ponese ve znamení sv. Hildegardy a slavnostního otevření přírodní zahrady – Bylinková zahrada sv. Hildegardy, která bude zajímavým obohacením zážitkové exkurze do výroby čajů zvané Bylinkový ráj. Bylinkový ráj SONNENTOR navštívilo od začátku roku již 2700 milovníků bylinek a koření.

18. červenec 2013

České domácnosti od roku 2010 ušetřily díky alternativním dodavatelům elektřiny již téměř jednu miliardu korun. Jen v loňském roce to bylo zhruba 460 milionů korun. Od alternativních dodavatelů na konci loňského roku odebíralo elektřinu již téměř 15 procent všech domácností v ČR. Vyplývá to z údajů největšího alternativního dodavatele elektřiny, společnosti CENTROPOL ENERGY.

18. červenec 2013

Obchodní řetězec BILLA otevřel novou prodejnu v Jankovcově ulici v pražských Holešovicích. S prodejní plochou 400 metrů čtverečních se řadí mezi menší filiálky. Sloužit bude jak místním obyvatelům k pořízení běžných rychlých nákupů, tak pracovníkům mnoha místních firem a kanceláří.

MARCEL WINTER SE ZLATOU MEDAILI ZA CESKY PAVILON WMC NA VELETRHU V HANOJI
17. červenec 2013

Marketingová firma WMC s.r.o. Lety u Prahy, která je pokračovatelem 18letých proexportních aktivit marketingového specialisty na Vietnam Marcela Wintera, jako jediná nabízí firmám v ČR prezentaci v "Českém pavilonu WMC" na letošním 22.mezinárodním všeobecně průmyslovém veletrhu VIIF v Hanoji, který se koná od 16. do 20.října.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3