Již pátým rokem se mohou zákazníci prodejen SPAR a INTERSPAR setkat se značkou S-BUDGET. Řada S-BUDGET dnes díky své rostoucí popularitě nabízí na 260 produktů a zahrnuje čerstvé a trvanlivé potraviny, nápoje, drogistické zboží, PET food, ale také textil či doplňky do kuchyně nebo domácnost. Novinkou letní sezóny jsou S-BUDGET Energy drinky s příchutí limetky, brusinky či borůvky, které doplňují stálici českého trhu, S-BUDGET Drink original. Od 22. července se u příležitosti pátého výročí značky S-BUDGET mohou zákazníci zapojit do ankety a hrát o poukázky na nákup.
Program SCAN&GO, který společnost Globus zavedla jako první v ČR, využilo v hypermarketu Globus v Čakovicích během měsíce od jeho spuštění 1 835 zákazníků, kteří uskutečnili 4 269 nákupů. Do programu SCAN&GO se dosud registrovalo 2 579 zákazníků.
První zářijovou a zároveň poslední prázdninovou neděli v 11 hodin zahájí společnost SONNENTOR, známá také pod názvem Sluneční brána, v moderním areálu na kopci nad historickými Templářskými sklepy „Čejkovické bylinkové slavnosti“. SONNENTOR otevře své sluneční brány všem zájemcům o zhlédnutí procesu výroby čajového sáčku od výkupu bylinek přes zpracování až po jejich balení. V pořadí již 4. ročník se ponese ve znamení sv. Hildegardy a slavnostního otevření přírodní zahrady – Bylinková zahrada sv. Hildegardy, která bude zajímavým obohacením zážitkové exkurze do výroby čajů zvané Bylinkový ráj. Bylinkový ráj SONNENTOR navštívilo od začátku roku již 2700 milovníků bylinek a koření.
České domácnosti od roku 2010 ušetřily díky alternativním dodavatelům elektřiny již téměř jednu miliardu korun. Jen v loňském roce to bylo zhruba 460 milionů korun. Od alternativních dodavatelů na konci loňského roku odebíralo elektřinu již téměř 15 procent všech domácností v ČR. Vyplývá to z údajů největšího alternativního dodavatele elektřiny, společnosti CENTROPOL ENERGY.
Obchodní řetězec BILLA otevřel novou prodejnu v Jankovcově ulici v pražských Holešovicích. S prodejní plochou 400 metrů čtverečních se řadí mezi menší filiálky. Sloužit bude jak místním obyvatelům k pořízení běžných rychlých nákupů, tak pracovníkům mnoha místních firem a kanceláří.
Marketingová firma WMC s.r.o. Lety u Prahy, která je pokračovatelem 18letých proexportních aktivit marketingového specialisty na Vietnam Marcela Wintera, jako jediná nabízí firmám v ČR prezentaci v "Českém pavilonu WMC" na letošním 22.mezinárodním všeobecně průmyslovém veletrhu VIIF v Hanoji, který se koná od 16. do 20.října.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...