INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Brno FCSpolečnost MOL Česká republika pokračuje v souladu se svojí dlouhodobou strategií se zaváděním tzv. Fresh Cornerů na svých čerpacích stanicích. V současné době je rozšířená nabídka kvalitní kávy, čerstvého na místě připraveného občerstvení a základních potravin denní potřeby, řidičům k dispozici na 49 čerpacích stanicích v 11 krajích ČR.

Nejnovější Fresh Cornery byly otevřeny v posledních dnech loňského roku v Olomouci a v Praze. „Jde o vysoce flexibilní koncept. S Fresh Cornery je možné se potkat jak na tranzitních místech (např. Vyškov, Zdiby, Velké Meziříčí), ve větších a středně velkých městech (např. Hradec Králové, Pardubice, Olomouc, Šumperk, Most, Opava), i v hlavním městě,“ říká Mikolaj Komorowski, ředitel maloobchodu MOL v České republice. Další desítky nových Fresh Corner čerpacích stanic budou otevřeny během letošního roku.

Nabídka a rozsah sortimentu na čerpacích stanicích s Fresh Cornerem se liší podle velikosti a lokality jednotlivých čerpacích stanic. Řidiče láká především vynikající káva. Dokáží ocenit například espresso servírované do kvalitního porcelánu a připravované v profesionálních kávovarech z prvotřídních kávových zrn. Samozřejmě mají možnost si oblíbený druh kávy ze špičkových samoobslužných kávovarů zakoupit také sebou na cestu. „Objem prodané kávy se na všech čerpacích stanicích, kde byl zaveden koncept Fresh Corneru, dramaticky zvýšil a zákazníci se k nám na kávu cíleně vrací,“ doplňuje Komorowski. Kromě kávy je ve Fresh Cornerech největší zájem o sendviče, toasty a panini, které se připravují na místě z kvalitních čerstvých surovin. Na vybraných stanicích si zákazníci mohou zakoupit i čerstvé sladké a slané pečivo, mléčné výrobky nebo sýry. Řidiči si při zastávce od řízení rádi vychutnají i teplou polévku.

Nový retailový koncept

Součástí nedávno představené dlouhodobé strategie celé Skupiny MOL je zavedení nového retailového konceptu sítě čerpacích stanic a rozšiřování služeb pro zákazníky. Počítá se s nabídkou dalších služeb, čerpací stanice by například měly sloužit i jako místo pro vyzvednutí zásilek a balíčků. Samozřejmostí je bezplatné Wi-Fi připojení k internetu. Čerpací stanice se postupně mění v servisní a odpočinkové oázy pro řidiče na cestě. Počet čerpacích stanic MOL s Fresh Cornery by měl v regionu střední a východní Evropy do roku 2021 přesáhnout počet 750 a vytvořit nový koncept fast/street food založeného na čerstvých a zdravých surovinách a prvotřídní gastro přípravě. Velký podíl na tomto čísle budou tvořit Fresh Cornery právě v České republice.

Otevírání nových Fresh Corner je většinou spojeno rovněž s celkovou modernizací interiérů čerpacích stanic. Po nedávno dokončeném rebrandingu čerpacích stanic Agip nese bílo-zeleno-červené barvy společnosti MOL celkem více než 170 stanic. Celkově jich společnost v České republice pod značky MOL a Pap Oil provozuje 308.

„Naší ambici je stát se první volbou zákazníka v České republice, a to zejména díky excelentnímu zákaznickému servisu a inovované nabídce. Čerpací stanice MOL postupně proměňujeme v místa, kde si řidiči mohou v příjemném prostředí odpočinout, pochutnat na kvalitním čerstvém jídle a vynikající kávě a díky bezplatné Wi-Fi si třeba i vyřídit e-maily. Zpětná vazba od zákazníků je zatím velmi pozitivní,” uzavírá Komorowski.

O MOL Česká republika:

S 308 čerpacími stanicemi je MOL druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic na českém trhu. Silnou pozici zastává MOL také v oblasti velkoobchodu, kde patří k vedoucím obchodním společnostem v oblasti distribuce a prodeje motorových paliv a maziv. Ambicí Skupiny MOL v ČR je stát se první volbou pro zákazníky jak v maloobchodě, tak v oblasti velkoobchodu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3