Prodej ojetých aut na internetu v roce 2011 meziročně vzrostl. Ukázaly to statistiky největšího českého inzertního portálu HyperInzerce.cz, podle nichž vzrostl počet inzerátů v sekci automobily oproti předchozímu roku o 61 %. Lidé nejčastěji prodávali starší automobily s cenou do 50 000 Kč. Zájem o online prodej ojetých vozů roste i v letošním roce.
ČSOB Leasing umí nově financovat i skutečné elektrovozy, a to prostřednictvím leasingu i zákaznického úvěru. ČSOB Leasing například aktuálně poskytl leasingové financování elektrovozu Ford Transit Connect.
DIRECT Pojišťovna inovovala svojí aplikaci pro chytré telefony, kterou loni v březnu představila jako první pojišťovna na českém trhu. Zásadní změnou prošel průvodce pomoci při autonehodě, který uživatelům radí jak správně postupovat od prvotního zajištění místa až po nahlášení škody. Při vytváření nové verze aplikace využila DIRECT Pojišťovna zkušenosti uživatelů.
Český institut pro akreditaci, o.p.s. (ČIA), ve spolupráci s Ministerstvem životního prostředí od začátku února roku 2012 opět rozšířil nabídku svých služeb, a to v oblasti biopaliv.
V rámci importérem připravené akce „JEN DEN" budou prodejci vozidel značky Mitsubushi nabízet v pátek 24. února vozy s mimořádnou akční cenou. Příznivci této značky se mohou těšit současně na jedinečně zvýhodněné autopojištění od UNIQA pojišťovny. Zakoupí-li si nebo objedná-li si zákazník během tohoto akčního dne jakýkoli model nového osobního vozidla Mitsubishi, obdrží k vozu povinné ručení i havarijní pojištění se slevou 30 %, rozšířené navíc o komfortní asistenční služby zdarma.
Klienti pojišťoven využívající čtvrtletních plateb pojistného zaplatí ročně za povinné ručení až o 12 % více. Ukázaly to modelové kalkulace internetového portálu ČeskéPojištění.cz, který porovnává aktuální nabídky všech tuzemských pojišťoven. Zatímco majitel Škody Fabia z velkého města zaplatí na povinném ručení při roční platbě 1 187 Kč, v případě čtvrtletních splátek zaplatí za rok celkem 1 248 Kč.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...