INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Auta

2. srpen 2011

Z nezávislého průzkumu společnosti IBRS, zpracovaného pro DIRECT Pojišťovnu, vyplývá, že změna poskytovatele autopojištění se vyplatí 71 % řidičů. Pokud se rozhodnou pro DIRECT Pojišťovnu, mohou si pojištění sjednat jednoduše během několika minut přes internet nebo po telefonu a především ušetřit v průměru 1750 Kč na povinném ručení. Řidiči by se proto měli zamyslet nad svým povinným ručením a zvážit, zda výše jejich pojistného je nejvýhodnější, jakou mohou na trhu získat. (tz)

ABC_Winners_Kia_Motors
25. červenec 2011

Společnost Kia Motors je jedním z hlavních vítězů prvního ročníku „Soutěže automobilových značek" (Automotive Brand Contest). Tato nová mezinárodní soutěž značek a designu byla zorganizována Poradním sborem pro design (Rat für Formgebung), který je rovněž zodpovědný za udělování prestižní německé Ceny za design (Designpreis der Bundesrepublik Deutschland).

Logo_skofin
19. červenec 2011

Společnost ŠkoFIN uzavřela 30. června 750 000. smlouvu na financování vozu. Smlouva byla uzavřena u autorizovaného prodejce CB Auto a.s. a šťastný majitel nového vozu pan Václav Brabec navíc od ŠkoFINu získal odměnu v podobě karty CCS v hodnotě 50 000 korun. Společnost ŠkoFIN tak oslavila své další obchodní jubileum.

19. červenec 2011

Společnost ČEPRO rozšiřuje provozní dobu čerpací stanice v Nehvizdech na NONSTOP díky speciálnímu tankomatu - bezobslužnému systému čerpání benzínu a nafty. Tankomat umožní nákup pohonných hmot i v pozdních nočních hodinách prostřednictvím zabezpečeného platebního terminálu. Během dne bude stanice fungovat v normálním režimu s obsluhou.

19. červenec 2011

Již od roku 2009 nabízí Slavia pojišťovna řidičům bez „vyježděného bonusu" na povinném ručení propůjčení dvouletého bonusu a tím i slevu na pojistném ve výši 15 %. Pokud však řidič způsobí během prvních dvou let dopravní nehodu, je mu tento propůjčený bonus odebrán a musí slevu na pojistném doplatit. Zavedení bonus kreditu mělo pozitivní vliv na nehodovost řidičů bez bonusu, proto se nyní pojišťovna rozhodla podpořit tento trend zvýšením propůjčeného bonusu na 30 %.

14. červenec 2011

Výsledky exkluzivního průzkumu DIRECT Pojišťovny ukazují, že tuzemské autoškoly řidičům poskytují dobré základy pro zvládnutí základů řízení, ale nenaučí je čelit složitějším situacím. Pouze 17 % oslovených si myslí, že absolvent autoškoly dokáže zvládnout vozidlo v případě smyku, mokré vozovky či náledí. Naopak pozitivně respondenti hodnotí výuku teorie (84 %) a výuku ovládání vozu při rozjíždění, řazení či parkování (72 %). Čtyři z 10 řidičů se v průzkumu přiznávají, že si po úspěšném získání řidičského průkazu nikdy nezopakovaly pravidla silničního provozu.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3