Přehled fondů Conseq penzijní společnosti, a. s.:
1. Conseq globální akciový účastnický fond
2. Conseq povinný konzervativní fond
3. Conseq státních dluhopisů 2023 účastnický fond
4. Conseq státních dluhopisů 2033 účastnický fond
5. Conseq dluhopisový účastnický fond
Conseq díky těmto pěti fondům bude nabízet klientům celou škálu investičních strategií od nejkonzervativnějších fondů státních dluhopisů až po nejdynamičtější fondy akciové. „Jsme rádi, že již v prvních dnech nového roku můžeme klientům představit naši připravovanou nabídku. A máme pro ně přichystané i malé překvapení. Z investičních strategií budeme na základě profilu klienta vytvářet i individualizované penzijní plány," komentoval spuštění penzijní společnosti ředitel prodeje Conseq Investment Management a. s., Richard Siuda. „Takové řešení na míru ve spojení s možností lepšího zhodnocení, oproti například dřívějšímu penzijnímu připojištění, totiž představuje velice atraktivní podobu spoření na penzi," řekl Richard Siuda.
Hlavní charakteristikou nabídky Consequ bude široká diverzifikace, vyhledávání investičních příležitostí po celém světě a zaměření se na výnos v české koruně. Klienti budou mít také možnost využívat programy životního cyklu, které jsou u dlouhodobého pravidelného investování stále oblíbenější.
Conseq začátkem roku rovněž začíná se školením své distributorské sítě. Conseq bude i v oblasti penzijního připojištění spolupracovat s nezávislými distribučními partnery, kteří již dnes mají ve svém produktovém portfoliu programy pravidelných investic Consequ, znají jeho administrativní postupy a systémy a spolupráce s nimi se dlouhodobě osvědčila. „Očekávám, že si podobně jako v oblasti investování do podílových fondů brzy vybudujeme poměrně silnou a stabilní pozici i v oblasti penzijního připojištění," předpokládá budoucí vývoj Richard Siuda.
Conseq se svoji nabídku penzijních fondů chystá podpořit reklamní kampaní na internetu a na jaře plánuje i menší billboardovou kampaň. Nejvíce však chce podpořit právě svoji distrubuční síť. „Podpora spolupráce našich nezávislých distribučních partnerů se nám v minulosti nejvíce osvědčila, a tak v oblasti propagace hodláme nejvíce investovat právě do přímého prodeje," dodáva Siuda.
(tz)