INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Téměř polovina Čechů reaguje na poklesy úrokových sazeb u spořicích produktů u svých domovských peněžních domů tak, že během několika dnů převede své finance tam, kde jsou úroky výhodnější. Celých 83 % z nich pak pravidelně sleduje pohyby úrokových sazeb právě proto, aby jim zbytečně „neutíkaly“ peníze. Vyplynulo to z průzkumu spořitelního družstva Artesa.

„Češi jsou dnes na své finance více opatrní, ověřují si informace, porovnávají s konkurencí a doby, kdy byli svým finančním domům věrni až do konce života, jsou dávno pryč,“ řekl Pavel Ráliš, obchodní ředitel spořitelního družstva Artesa. „Při dnešní nabídce, která se jim od bank i spořitelních družstev dostává, neváhají klidně i několikrát do roka změnit správce svých financí. Zcela logicky jdou za aktuálně nejlepší a nejvýhodnější nabídkou.“ Z průzkumu vyplynulo, že 83 % lidí produktivního věku pravidelně sleduje pohyby úrokových sazeb, a to převážně prostřednictvím internetových srovnávačů a článků na finančních serverech. Právě na internetu jsou také nejvíce ovlivnitelní nabídkami finančních domů. Na 64 % dotázaných přiznalo, že bannerovou reklamu sledují a dokáže je přimět ke zjištění bližších podrobností týkajících se dané nabídky. Televizní a printová reklama ovlivní jen 18 %, respektive 13 % z nich.
    „Zajímavé bylo také zjištění, že jen 8 % Čechů dá při výběru finančního ústavu nebo spořicího produktu na doporučení,“ upozornil Pavel Ráliš. „Zatímco dříve bylo toto číslo mnohonásobně vyšší, dnes se lidé chtějí přesvědčit sami, zjistí si podrobnosti, podmínky...“
    Třetina lidí ve chvíli, kdy zjistí, že je na trhu výhodnější spořicí produkt, než který využívají, přistoupí k novému řešení během několika dnů a zcela bez sentimentu. Dvě třetiny připouštějí, že každou změnu finančního produktu nebo domu opatrně zvažují, ověřují si všechny dostupné informace, ale ve výsledku jsou změně přístupni.     

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3