INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

13. květen 2016

Firemní úvěry budou i nadále těžištěm činnosti bank v regionu střední a východní Evropy (CEE1), přičemž se očekává jejich mírné oživení. Toto je jedno z klíčových zjištění nejnovější studie „Bankovnictví v regionu střední a východní Evropy – podpora udržitelného růstu a inovací“, kterou sestavil útvar CEE Strategic Analysis evropské finanční skupiny UniCredit. Objem firemních úvěrů v minulých letech ve většině zemí střední a jihovýchodní Evropy (CESEE2) obecně slábl, pravděpodobně v souvislosti s nižšími investicemi a částečně i s vyššími úsporami společností. V roce 2015 však růst firemních úvěrů v některých zemích opět zrychlil. Struktura zdrojů financování společností v regionu zároveň naznačuje vysoký potenciál dluhových cenných papírů. Další obchodní příležitosti pro banky v regionu by měly představovat export a fondy Evropské unie.

11. květen 2016

Konsolidovaný hospodářský výsledek UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia se po zdanění snížil z 1 677 milionů Kč (k 31. 3. 2015) na 1 337 milionů Kč (k 31. 3. 2016). Komentář generálního ředitele a předsedy představenstva UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia Jiřího Kunerta:

MONETA zvoneni 1
10. květen 2016

MONETA Money Bank, a.s., přední česká banka pro retailovou klientelu a klientelu z řad malých a středních podniků, (dříve GE Money Bank, a.s.), oznámila, že v návaznosti na nabídku akcií institucionálním investorům budou její akcie od dnešního dne oficiálně obchodovány na Burze cenných papírů Praha.

9. květen 2016

ČSOB reaguje na rostoucí zájem klientů o půjčky, a proto přichází s novou akční nabídkou „Totální refinancování“. Pokud si klient do ČSOB převede půjčky v minimální výši 50 000 Kč a zároveň i platební styk, pak získá úrokovou sazbu ve výši 5,9 %. Díky sloučení půjček a úvěrových produktů dojde ke snížení měsíční splátky a také úspoře na poplatcích a úrocích a zároveň získá klient lepší přehled o svých pravidelných měsíčních výdajích.

MMB pobocka_1_re
6. květen 2016

MONETA Money Bank oznamuje„MONETA Money Bank“) oznamuje nabídkovou cenu nabídky 260,61 milionu kmenových akcií Společnosti („Akcie“) určené institucionálním investorům („Nabídka“ nebo „IPO“), a to ve výši 68 Kč za Akcii („Nabídková cena“).

5. květen 2016

Členské společnosti České leasingové a finanční asociace (ČLFA) poskytly klientům v prvním čtvrtletí letošního roku prostřednictvím leasingu, úvěrů a factoringu 44,11 miliardy korun, to je o 4 % více než ve stejném období roku 2015. Celkové pohledávky členů ČLFA z běžících leasingových a úvěrových kontraktů dosáhly na konci letošního března 227,48 miliardy korun.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3