Po schválení spojení zlínské skupiny HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World) soutěžními úřady v České republice i na Slovensku začíná realizace plánované integrace.
Prodejny v České republice budou postupně sjednocené pod značku DATART, na Slovensku pod značku NAY. Aktuálně probíhá komunikace změn směrem k zákazníkům.
Začátkem června schválil slovenský Protimonopolný úrad (PMÚ) plánované spojení zlínské skupiny HP TRONIC se slovenským NAY. Obě společnosti tak dostaly zelenou k vytvoření společného holdingu, které avizovaly už v roce 2023 jako reakci na vývoj trhu a na nové výzvy – zejména pak rostoucí vliv online prodejců a globálních online tržišť (tzv. marketplace). „Spojení HP TRONIC a NAY je logickou odpovědí na dynamické změny na trhu,“ říká František Mikoška, obchodně marketingový ředitel DATART.
V těchto týdnech vstupuje spojení HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World) do své realizační fáze. Tento proces zahrnuje kromě postupné integrace všech interních procesů, včetně logistiky, zákaznických služeb, nákupu, IT, HR či marketingu, i rebranding vybraných prodejen Electro World na značku DATART.
„Z technického, časového i finančního hlediska je rebranding dlouhodobý a náročný proces. Provádíme jej proto postupně. Současně otevíráme nové a modernizujeme stávající prodejny DATART. Vše probíhá za plného provozu, aby nedošlo k omezení zákazníků. Každou prodejnu řešíme individuálně s ohledem na její stavební dispozice a umístění. Našim zákazníkům nabídneme širší sortiment produktů, lepší dostupnost služeb a inovativní přístup k nakupování. Těšíme se na to, že budeme moci naše zákazníky nadále příjemně překvapovat a budeme schopni ještě lépe uspokojovat jejich potřeby v oblasti spotřební elektroniky,“ uvádí František Mikoška.
V aktuální první fázi spojení probíhá transparentní komunikace směrem k zákazníkům, kteří jsou informováni o změně značky Electro World na DATART a o tom, co to pro ně znamená. Všechny potřebné informace se zákazníci dozví na prodejnách, na e-shopu, v mobilní aplikaci nebo prostřednictvím e-mailové komunikace obou značek. Personál je odborně proškolený tak, aby mohl odpovídat na dotazy zákazníků.
V těchto dnech mohou spotřebitelé využít výprodej v prodejnách Electro World, který jim nabízí možnost pořídit si kvalitní produkty za atraktivní ceny. Jde o jedinečnou příležitost, kdy je možné nakoupit výrobky za zvýhodněnou cenu a uplatnit body z věrnostního programu, které mohou zákazníci čerpat do 15.8. „Takzvané čištění skladů je klíčovým krokem v procesu spojování společností HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World), který slouží k efektivnímu řízení skladových zásob a optimalizaci nabídky produktů,“ dodává František Mikoška.
(tz)