Již podruhé se v Praze uskuteční setkání, které nemá u nás a vlastně ani v Evropě obdoby. Na pražském výstavišti PVA Expo v Letňanech se totiž 19. listopadu 2020 setkají zástupci vlád a státní správy řady evropských zemí i Česka na Summitu Koncepce BIM.
Společnost Kaspersky spustila specializovaný program, který má pomoci institucím lépe se orientovat a porozumět nejnovějším a nejčastějším kyberhrozbám zaměřeným na průmysl.
Česká technologická společnost SmartGuide nabídne Čechům možnost cestovat bezpečně, a to s minimalizací rizika nákazy Covid-19.
Další konektor pro propojení svých systémů připravily společně oXyShop a Asseco Solutions. Po ERP systému HELIOS Orange bude nyní možné e-shopy na míru od oXyShopu propojit i se systémem HELIOS Green.
IQ Structures nabízí svá technologická řešení pro ochranu dokumentů a bankovek v desítkách zemí světaSpolečnost patří k nejlepším výrobcům hologramů na světě.
Společnost DHL zveřejnila novou zprávu o trendech s názvem Next-Generation Wireless in Logistics (Nová generace bezdrátových technologií v logistice). Zpráva nabízí komplexní pohled na vývoj bezdrátových sítí a budoucnost internetu věcí v logistice.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...