INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CHOP copyV druhé polovině tohoto roku došlo ke spuštění nové propagační kampaně, Kvalita z Evropy – chutě s příběhem, s cílem posílení kladného vnímání evropského systému kvality zemědělských produktů spotřebiteli a odborníky u nás i na Slovensku. Jde o podporu jednotlivých označení, tj. Chráněného označení původu, Chráněného zeměpisného označení a Zaručené tradiční speciality. V měsíci září realizovala společnost STEM/MARK vstupní měření výsledků dané komunikační kampaně a výsledky jsou pozitivní.

„Provedený průzkum přinesl poměrně optimistická zjištění týkající se postojů českých spotřebitelů a odborné veřejnosti ke značení kvality potravin. Mezi nejznámější označení bezpochyby stále patří KLASA nebo Regionální potravina, ale došlo k nárůstu podpořené znalosti*CS spotřebiteléevropských označení a to na 10 % (na Slovensku 8 – 14 %),“ uvádí Ing. Miroslav Koberna, CSc., ředitel pro programování a strategii Potravinářské komory ČR a dodává: „Alespoň jednu
z evropských značek kvality potravin zná v současnosti až 19 % respondentů.“

Přestože větší důvěra je i na Slovensku deklarována značkám národním, více než polovina dotazovaných Slováků zastává názor, že evropská označení jsou potřebná a třetina je ochotna si za takové výrobky připlatit.

„Průzkum ukázal, že nejvíce se při nákupu nechávají ovlivnit značkami kvality ženy hospodyně. Velmi překvapujícím zjištěním bylo, že o evropských označeních byla nejvíce informována mládež,“ zmiňuje Ivana Valentová, Client Service Manager STEM/MARK a doplňuje: „Tento výsledný efekt lze přisuzovat předešlé kampani, která se zaměřovala na komunikaci jednotlivých evropských značek kvality a to prostřednictvím různých komunikačních kanálů, kam spadal
i internet.“

Z průzkumu vyplívá, že znalost evropských označení u cílové skupiny odborná veřejnost u nás i na Slovensku je poměrně vysoká. Nejlépe jsou o chráněných označeních informováni ti, kteří v současnosti mají pro své výrobky jedno z označení nebo o jeho získání aspirují.

Více informací na www.oznaceni.eu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3