O tom, že česká kuchyně má světu i domácímu strávníkovi co nabídnout, se již diskuze nevedou, protože praxe jednoznačně prokázala, že je atraktivní po všech stránkách: chutná, jednoduchá, ale i zdravá, k níž se vrací i řada odborníků na výživu, šéfkuchařů světáků i každý rozumný hospodský.
V každém doušku svijanského piva si lze vychutnat kousek národní hrdosti, úctu k tradici, snahu nabídnout zákazníkovi prvotřídní výrobek, který má české kořeny, vzniká ve společnosti s českým kapitálem a na základě dovedností českých sládků. Nejen patriotům lahodného moku je to příjemné a nejen jim pivovar svými výrobky a filozofií odpovídá na otázku, co může být základem úspěšného podnikání, v čem hledat smysl na cestě za zákazníkem. Konec roku bývá obdobím sčítání a odčítání, přemýšlením nad tím, co se nám podařilo, a co ne, jak být ještě lepší v roce nadcházejícím. Slova ředitele Pivovaru Svijany, a.s., Ing. Romana Havlíka jsou povzbudivá a plná pozitivní energie:
Prestižní národní i mezinárodní ocenění získávají organizace podnikatelského a veřejného sektoru na základě toho, jak kvalitně plní potřeby zákazníků, klientů a zaměstnanců, jakou mají produktivitu a efektivitu práce a výsledků a jak se jim daří vytvářet inovativní prostředí. Absolutním vítězem v Národní ceně kvality České republiky se stala firma Albert Česká republika, s.r.o.
Česká marketingová společnost vyhlásila jubilejní 15. ročník soutěže MARKETÉR ROKU za rok 2019. Akt se uskutečnil v rámci odborného semináře Reklama drahá nebo účinná, který pořádala Česká marketingová společnost spolu s Klubem učitelů marketingu a mediálním partnerem RADIOHOUSE v Praze 20. listopadu.
Posláním České společnosti pro jakost je oceňovat jednotlivce i organizace, které kvalitou žijí, kvalitu šíří, aktivně se zasazují o její implementaci. ČSJ záleží nejen na organizacích, ať už jde o ty z komerční nebo veřejné sféry, ale věnuje pozornost i jednotlivcům.
Mezi jedno z mnoha poslání České společnosti pro jakost je oceňovat jednotlivce i organizace, které kvalitou žijí, kvalitu šíří, aktivně se zasazují o její implementaci. ČSJ záleží nejen na organizacích, ať už jde o ty z komerční, nebo veřejné sféry, ale věnuje pozornost i jednotlivcům. Způsobů, jak kvalitu nechat celospolečensky rezonovat, je mnoho. Velmi prestižními jsou bezpochyby soutěže, které ČSJ organizuje a vyhlašuje.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...