Od nápadu skupiny uznávaných potravinářských odborníků uspořádat soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka uplynulo již 11 let, během kterých se jasně ukázalo, že má opravdu smysl vyzdvihnout výtečnou chuť jako něco, co kvalitní českou potravinu korunuje a může jí přinést i oprávněnou přízeň zákazníků. Státní dozorové orgány se úspěšně soustředí zejména na bezpečnost potravin, která je dnes na našem trhu již samozřejmostí, a naše potraviny tak dokonce patří k nejbezpečnějším v Evropě.
Na listopad se chystá výjimečná konference. Zaměřená bude na aktuální otázky v oblasti kvality a je určena všem příznivcům moderních přístupů v kvalitě a zlepšování. Mottem letošního ročníku největší „kvalitářské” konference, která se v České republice koná, je slogan Make Quality Great Again! Akce je načasována jako příspěvek k celosvětovým oslavám dne kvality a každoročně vyhlašovaného listopadového Evropského týdne kvality.
Na úřadě chceme mít vše vyřízeno včas, nejlépe na počkání, s přesvědčením, že bude vše v pořádku a že nám řešení pomůže. Také si přejeme, aby byly služby provázeny vlídností, pochopením a úsměvem. Potřebujeme mít pocit, že nám někdo dobře poradí, přidá na jistotě námi podnikaných kroků. Ne vždy se tak děje a člověk si občas připadá jak v pohádce o kohoutkovi a slepičce. Chybí nejen kvalita, ale i rychlost či aktivní přístup k věci.
Informace o změnách vedení Rady kvality a složení hodnotitelských komisí (jury) Národní ceny kvality ČR 2019 a Národní ceny ČR za CSR 2019. To jsou některé z bodů 68. zasedání Rady kvality ČR, které se v červenci uskutečnilo na Ministerstvu průmyslu a obchodu. Předsedou Rady kvality ČR je od letošního 18. června náměstek ministra průmyslu a obchodu pro řízení sekce průmyslu a podnikání Eduard Muřický, 1. místopředsedou ředitel odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání MPO Pavel Vinkler.
Dvojí kvalita potravin je v České republice žhavý otazník. Pro obchodní řetězce, pro Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, pro spotřebitele. Z tiskové zprávy z 24. června 2019 vyplynulo, že právě SOCR ČR vítá závěry analýzy dvojí kvality potravin, kterou v tento den zveřejnila Evropská komise. Zkoumání téměř 1400 potravinářských výrobků v 19 zemích EU odhalilo 31 % zaměnitelných výrobků. Je to potvrzením problému, na který dlouhodobě svaz upozorňuje.
Značka CZECH MADE, jedna z nejvýraznějších pečetí kvality na českém trhu, má za sebou nejen dlouholetou tradici, ale také mnoho zvučných jmen úspěšných držitelů. Co spojuje Plzeňský Prazdroj, Becherovku a společnosti Solodoor vyrábějící dveře a dveřní zárubně, Libea jako výrobce vlajek, USSPA a jejich světově známé Masážní a vířivé lázně nebo třeba Krkonošské obálky? Kromě významného podílu na trhu je to mimo jiné snaha o dosažení vysoké kvality výrobků a služeb nabízených českým zákazníkům, ke kterým jim v minulosti pomohla nebo pomáhá značka CZECH MADE.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...