O tom, že česká kuchyně má světu i domácímu strávníkovi co nabídnout, se již diskuze nevedou, protože praxe jednoznačně prokázala, že je atraktivní po všech stránkách: chutná, jednoduchá, ale i zdravá, k níž se vrací i řada odborníků na výživu, šéfkuchařů světáků i každý rozumný hospodský.
V každém doušku svijanského piva si lze vychutnat kousek národní hrdosti, úctu k tradici, snahu nabídnout zákazníkovi prvotřídní výrobek, který má české kořeny, vzniká ve společnosti s českým kapitálem a na základě dovedností českých sládků. Nejen patriotům lahodného moku je to příjemné a nejen jim pivovar svými výrobky a filozofií odpovídá na otázku, co může být základem úspěšného podnikání, v čem hledat smysl na cestě za zákazníkem. Konec roku bývá obdobím sčítání a odčítání, přemýšlením nad tím, co se nám podařilo, a co ne, jak být ještě lepší v roce nadcházejícím. Slova ředitele Pivovaru Svijany, a.s., Ing. Romana Havlíka jsou povzbudivá a plná pozitivní energie:
Prestižní národní i mezinárodní ocenění získávají organizace podnikatelského a veřejného sektoru na základě toho, jak kvalitně plní potřeby zákazníků, klientů a zaměstnanců, jakou mají produktivitu a efektivitu práce a výsledků a jak se jim daří vytvářet inovativní prostředí. Absolutním vítězem v Národní ceně kvality České republiky se stala firma Albert Česká republika, s.r.o.
Česká marketingová společnost vyhlásila jubilejní 15. ročník soutěže MARKETÉR ROKU za rok 2019. Akt se uskutečnil v rámci odborného semináře Reklama drahá nebo účinná, který pořádala Česká marketingová společnost spolu s Klubem učitelů marketingu a mediálním partnerem RADIOHOUSE v Praze 20. listopadu.
Posláním České společnosti pro jakost je oceňovat jednotlivce i organizace, které kvalitou žijí, kvalitu šíří, aktivně se zasazují o její implementaci. ČSJ záleží nejen na organizacích, ať už jde o ty z komerční nebo veřejné sféry, ale věnuje pozornost i jednotlivcům.
Mezi jedno z mnoha poslání České společnosti pro jakost je oceňovat jednotlivce i organizace, které kvalitou žijí, kvalitu šíří, aktivně se zasazují o její implementaci. ČSJ záleží nejen na organizacích, ať už jde o ty z komerční, nebo veřejné sféry, ale věnuje pozornost i jednotlivcům. Způsobů, jak kvalitu nechat celospolečensky rezonovat, je mnoho. Velmi prestižními jsou bezpochyby soutěže, které ČSJ organizuje a vyhlašuje.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...