Největší české call centrum Conectart za poslední měsíc zaznamenalo významné úspěchy hned ve dvou prestižních soutěžích Czech Contact Center Awards a European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA).
Společnost byla oceněna za inovativní projekty spojené s umělou inteligencí, které zkvalitňují a zefektivňují zákaznickou péči i interní procesy. Projekty, jako je voicebot pro SAZKAmobil nebo AI nástroje pro interní HR, získaly uznání jak na domácí půdě, tak na celoevropské soutěži v Anglii.
Úspěchy na Czech Contact Center Awards
Na soutěži Czech Contact Center Awards, jejíž vyhlášení proběhlo 22. října, získal Conectart dvě významná ocenění. Zvláštní cenu pořadatele obdržel za voicebota pro SAZKAmobil, který výrazně zvýšil efektivitu zákaznické péče. Třetí místo v kategorii „Klienti“ pak získala voicebotka Jitka, vyvinutá ve spolupráci s Pillow pojišťovnou, jež zákazníkům nabízí rychlá a efektivní řešení v pojišťovacích službách. Oba projekty potvrzují technologickou vyspělost Conectartu a jeho schopnost inovovat.
Bronz v ECCCSA za projekt AI v HR
Na prestižní soutěži European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) získal Conectart bronzové ocenění v kategorii Best Supporting Team za projekt využívající umělou inteligenci v oblasti lidských zdrojů (AI v HR). Inovace zahrnují chatboty a hlasové asistenty, kteří simulují reálné situace a umožňují kandidátům poznat pracovní prostředí ještě před nástupem.
Pre-scoring nástroje ušetří HR specialistům až 30 % času, zatímco automatizované hovory dokážou obsloužit stovky uchazečů najednou. Díky tomu se podařilo snížit odchodovost během prvních týdnů zaměstnání o 60 % a potvrdit, že AI může být přínosná nejen pro zákaznickou péči, ale i interní procesy.
AI technologie podporují také vzdělávání zaměstnanců – personalizované plány urychlují rozvoj dovedností o 30 %, simulační tréninky zlepšují přípravu na složité situace a mobilní aplikace sleduje zpětnou vazbu i náladu agentů. Tyto inovace přinesly nárůst úspěšnosti certifikací o 5 % a zvýšení konverzního poměru v prodeji o 3,6 %.
„Úspěchy na Czech Contact Center Awards i ECCCSA jsou pro nás obrovskou motivací. Potvrzují, že naše zaměření na inovace a technologický rozvoj přináší výsledky,“ říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart, a dodává: „Oborová setkání tohoto typu jsou nejen uznáním naší práce, ale i příležitostí sdílet zkušenosti a porovnávat přístupy s konkurencí. Inspirace z projektů ostatních nás motivovala k přemýšlení o nových způsobech, jak naše systémy dále rozvíjet a implementovat inovace.”
(tz)