INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CANejvětší české call centrum Conectart za poslední měsíc zaznamenalo významné úspěchy hned ve dvou prestižních soutěžích Czech Contact Center Awards a European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA).

Společnost byla oceněna za inovativní projekty spojené s umělou inteligencí, které zkvalitňují a zefektivňují zákaznickou péči i interní procesy. Projekty, jako je voicebot pro SAZKAmobil nebo AI nástroje pro interní HR, získaly uznání jak na domácí půdě, tak na celoevropské soutěži v Anglii.

Úspěchy na Czech Contact Center Awards
Na soutěži Czech Contact Center Awards, jejíž vyhlášení proběhlo 22. října, získal Conectart dvě významná ocenění. Zvláštní cenu pořadatele obdržel za voicebota pro SAZKAmobil, který výrazně zvýšil efektivitu zákaznické péče. Třetí místo v kategorii „Klienti“ pak získala voicebotka Jitka, vyvinutá ve spolupráci s Pillow pojišťovnou, jež zákazníkům nabízí rychlá a efektivní řešení v pojišťovacích službách. Oba projekty potvrzují technologickou vyspělost Conectartu a jeho schopnost inovovat.

Bronz v ECCCSA za projekt AI v HR
Na prestižní soutěži European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) získal Conectart bronzové ocenění v kategorii Best Supporting Team za projekt využívající umělou inteligenci v oblasti lidských zdrojů (AI v HR). Inovace zahrnují chatboty a hlasové asistenty, kteří simulují reálné situace a umožňují kandidátům poznat pracovní prostředí ještě před nástupem.

Pre-scoring nástroje ušetří HR specialistům až 30 % času, zatímco automatizované hovory dokážou obsloužit stovky uchazečů najednou. Díky tomu se podařilo snížit odchodovost během prvních týdnů zaměstnání o 60 % a potvrdit, že AI může být přínosná nejen pro zákaznickou péči, ale i interní procesy.

AI technologie podporují také vzdělávání zaměstnanců – personalizované plány urychlují rozvoj dovedností o 30 %, simulační tréninky zlepšují přípravu na složité situace a mobilní aplikace sleduje zpětnou vazbu i náladu agentů. Tyto inovace přinesly nárůst úspěšnosti certifikací o 5 % a zvýšení konverzního poměru v prodeji o 3,6 %.

„Úspěchy na Czech Contact Center Awards i ECCCSA jsou pro nás obrovskou motivací. Potvrzují, že naše zaměření na inovace a technologický rozvoj přináší výsledky,“ říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart, a dodává: „Oborová setkání tohoto typu jsou nejen uznáním naší práce, ale i příležitostí sdílet zkušenosti a porovnávat přístupy s konkurencí. Inspirace z projektů ostatních nás motivovala k přemýšlení o nových způsobech, jak naše systémy dále rozvíjet a implementovat inovace.”

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3