INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Analýzy

27. říjen 2011

Klíčovou událostí zkráceného pracovního týdne byl středeční summit EU. Podle toho se také odvíjelo obchodování na finančních trzích, kde investoři vesměs vyčkávali, co se ve v Bruselu dohodne. A politici se možná i trochu překvapivě shodli na poměrně komplexním plánu, na což reagovalo euro posílením vůči americkému dolaru nad hranici 1,40 EUR/USD.

21. říjen 2011

Politici v tomto týdnu opětovně testovali nervy investorů. Dlouho očekávaný nedělní summit EU v Bruselu se uskuteční, ale nepřinese nic zásadního. Proč? Protože nejpozději do příští středy se bude konat další zasedání EU. Německo s Francií si tak evidentně berou čas, aby se dohodli na konkrétní podobě EFSF, protože k ní zatím nedošlo. A pokud se nedohodne Merkelová se Sarkozym, tak žádná nová konkrétní podoba eurovalu nebude a vysoká nejistota na trzích bude pokračovat.

logo_HKCR_CZ_color
18. říjen 2011

Malé a střední firmy v Česku hodnotí svou ekonomickou situaci v posledním půlroce nejlépe za poslední tři roky, zlepšování hodnocení jejich ekonomické situace se však pomalu zastavuje. Tuzemské malé a střední podniky jsou rovněž o něco optimističtější než v únoru co se týká budoucnosti. Plánují však snižování počtu zaměstnanců a předpokládají pokles objemu investic.

17. říjen 2011

Ukazatel cen průmyslových výrobců za září lze hodnotit pozitivně. Růst cen ve výrobě má v posledních měsících stagnující až klesající tendenci. Z tohoto důvodu lze očekávat, že růst spotřebitelské inflace bude v příštím roce ovlivněn především úpravou DPH. Rizika vyšších cen ale stále přetrvávají u volatilních komodit, jako je koks, ropné produkty a kovy. Totéž platí i pro ceny zemědělských komodit. Riziko rostoucí spotřebitelské inflace tak hrozí především z nabídkové strany.

17. říjen 2011

Poslední průzkumy Aon Hewitt, konzultantské společnosti působící v oblasti lidských zdrojů, jež je součástí Aon Corporation, poukazují na nevyužitou příležitost v souvislosti s nedostatečnými pravomocemi středního managementu. Zaměstnavatelé musí motivovat a příslušně vybavit své manažery, aby se aktivně podíleli na zvyšování motivovanosti zaměstnanců.

Mgr_Petr_Husak_DataLife_1
14. říjen 2011

Trh práce je k padesátníkům nesmlouvavý, lidé nad pětačtyřicet let tvoří zhruba 40 procent nezaměstnaných. Zaměstnavatelé dávají přednost mladším kandidátům, zatímco starší uchazeče o práci vnímají jako neperspektivní a málo dynamické. Jednou z oblastí, kde se ale mohou padesátníci uplatnit, je finanční poradenství. V této profesi hraje rozhodující roli nikoli věk, ale sociální dovednosti.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3