INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Analýzy

3. červenec 2015

Střední a východní Evropa (CEE) měla do roku 2015 dobrý start. Poptávka v eurozóně se odrazila ode dna. Díky tomu a značné likviditě způsobné kvantitativním uvolňováním ze strany ECB (Evropské centrální banky) je růst ekonomiky CEE překvapivě vysoký, avšak ne všude. Zatímco ve střední Evropě se růst upevnil, v Turecku zůstává nevýznamným a téměř nepostřehnutelným je i na západě Balkánu. To je jedno z klíčových zjištění v nejnovější čtvrtletní zprávě pro CEE, kterou každé čtvrtletí vydávají UniCredit Economics & FI/FX Research a která je věnována ekonomické aktivitě v regionu. Rusko a Ukrajina se nadále potápějí hlouběji do recese, jelikož vliv pádu cen komodit ještě umocnily jejich vzájemné geopolitické napětí a související sankce proti Rusku.

2. červenec 2015

Drtivá většina podnikatelů se nestará o to, kolik je stojí odesílání dopisů. Poštu odesílají postaru přes poštovní přepážku, a malými položkami jim tak utíkají velké peníze. Zjistil to výzkum společnosti ČP Cloud mezi 212 živnostníky a malými firmami. Ten ukázal poměrně velkou frekvenci využívání papírové firemní korespondence.

2. červenec 2015

Vládě České republiky byla předložena Analýza vývoje ekonomiky ČR za rok 2014, kterou zpracovala sekce průmyslu MPO. Tento materiál poskytuje ucelené hodnocení hlavních vývojových tendencí minulého roku, jež se prosazovaly jak na makroekonomické úrovni, tak zejména v odvětvích v kompetenci MPO.

2. červenec 2015

Třetina zaměstnanců na plný úvazek se domnívá, že sladit pracovní kariéru s rodinným životem se za posledních pět let stalo obtížnější. Vyplývá to z celosvětového průzkumu společnosti „EY Global generations: A global study on work-life challenges across generations“. Nejvíce tento vývoj zasáhl mladšígeneracea rodiče, platí to však i všeobecně pro zaměstnance v některých zemích.

30. červen 2015

Region střední a východní Evropy (CEE) je pro investory stále atraktivnější. Jeho kancelářské projekty nabízí jak ziskové výnosy v dlouhodobém horizontu, tak nízké investiční riziko. Vyplývá to ze zprávy „Rising Stars 2015“, kterou připravily společnosti Skanska, JLL, Colliers International a ABSL (Association of Business Service Leaders).

23. červen 2015

Co je příčina a jaká opatření jsou neprodleně třeba, bylo hlavním tématem tiskové konference, na které byla představena analýza výzkumu insolvenčních řízení z let 2011-2012. Hned zpočátku představitelé Asociace a společnosti InsolCentrum zpochybnili údaje Světové banky a prokázali, že realita výtěžnosti insolvenčních řízení v ČR není 65 %, jak udává Světová banka, ale pouhých 7 %.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3