Uspěla v automobilovém průmyslu, kterému odjakživa vládli muži, a také většina jejích podřízených jsou muži. Linda Jackson přitom nikdy nebyla nijak zapálenou řidičkou.
Těšit se na první okamžiky rána v přátelství s automobilem, vědět, že cesta do firmy nebo na obchodní schůzku za městem bude předehrou k báječnému startu pracovního dne. I tak by se dalo pojmenovat poslání dokumentu Manifest M.i. 21 automobilové značky DS. Vznikl na podporu designérů a vývojářů, kteří by v příštích letech měli aktivněji usilovat o to, aby zejména interiér aut jmenované značky byl ještě více nápomocen absolutní pohodě a vznešenému komfortu řidiče i posádky. Aby jízda nebyla stresující a vyčerpávající, nebo lépe, aby prvky nepohody za volantem dané vnějšími okolnostmi provozu byly tlumeny konstrukcí kabiny a takovým uspořádáním, které vyváží problémy, jež se na silnici vyskytují. Zcela prostě: aby jízda byla absolutním a krásným prožitkem. O podrobnostech jsem hovořila s Martinou Bedrnovou, DS Brand Director společnosti P Automobil Import s.r.o.:
Mít automobil vyšperkovaný podle vlastních představ, těšit se tím, někdy třeba i trochu pochlubit před veřejností nebo před kamarády, ostatně, proč ne? Tak jako si muži dávají záležet na tom, v jakých botách chodí po tomto světě nebo jaké nosí hodinky, tak s láskou a náležitou pozorností pečují o vzhled svého automobilu.
Prvním z tradičních podzimních sedmi dnů, během kterých mohou klienti značky Peugeot využít akčních cen a výhod, bude letos pondělí 16. října. Až do neděle 22. října bude nepochybně v koncesích Peugeot velmi rušno.
Síť autocenter AAA Auto, Mototechna, Auto Diskont a Driverama, provozovaná skupinou AURES Holdings, v těchto dnech dosáhla celkového historického počtu tří miliónů zákazníků, které za 31 let na trhu obsloužila dohromady na výkupu a prodeji. Počet je za celou skupinu, která v současné době provozuje téměř 60 poboček v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Německu. Jen letos skupina vykoupí přes 90 000 vozů a stejný počet prodá.
Nová spolupráce společnosti E.ON a Kaufland usnadní přechod k e-mobilitě – ekologičtějšímu způsobu dopravy – zákazníkům i samotnému obchodnímu řetězci. E.ON v nadcházejících letech u všech stávajících prodejen Kaufland vybuduje síť dobíjecích hubů, poskytujících také možnost „ultrarychlého dobíjení“ podle aktuálních standardů a zároveň připraví elektromobilní firemní řešení i pro samotnou automobilovou flotilu Kauflandu, včetně všech výhod, které systém E.ON Drive svým zákazníkům nabízí. Spolupráce už má první viditelné výstupy v podobě nových fungujících dobíječek u prodejen Kaufland v Kolíně a v Jablonci nad Nisou nebo aktuálně v Praze v Hloubětíně. Další budou postupně přibývat.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...