Seriál o tom, co každá firma potřebuje 1. dílV životě každé firmy nastávají zlomové okamžiky. Jednou jde o prudký vzestup zakázek, podruhé o zásadní předěl ve struktuře činnosti, jindy je potřeba zavést nový systém řízení, téměř vždy pak společnost předat další generaci nebo ji prodat.
Peugeot uspěl ve veřejné zakázce na dodání 11 elektrických a plug-in hybridních vozů Dopravnímu podniku Hlavního města Prahy Značka Peugeot v České republice oznamuje úspěšné uzavření významné veřejné zakázky, v jejímž rámci do konce roku 2024 dodá Dopravnímu podniku Hlavního města Prahy (DPP) celkem 11 elektrických a plug-in hybridních vozidel.
Čeští zákazníci si již nyní mohou u svých autorizovaných dealerů objednávat facelift ikonického modelu Hyundai IONIQ 5. Ten nově přináší osvěžený design, nové exteriérové laky, mnohá designová i funkční vylepšení v interiéru, ale především větší trakční akumulátor o kapacitě 84 kWh a také sportovní výbavu N Line, odvozenou od úspěšného vysokovýkonného provedení IONIQ 5 N.
Udržitelnost představuje jedno z nejzásadnějších témat současnosti, a to nejen v automobilovém průmyslu. Pro značku Kia tato výzva neznamená pouze kompletní přechod k elektromobilitě do roku 2035.
V první polovině roku 2024 dosáhl český autoprůmysl nejvyšší produkční výsledek prvního pololetí v historii ČR. Za prvních šest měsíců bylo v České republice vyrobeno celkem 774 310 osobních vozidel, tedy o 4,9 % více než ve stejném období předchozího roku.
Značka Peugeot bude mít už letos nejširší nabídku elektromobilů ze všech evropských mainstreamových výrobců automobilů. Avšak už nyní nahrazuje svůj bestseller zcela novým SUV typu fastback.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...