Online banka ZUNO od května spolupracuje na českém i slovenském trhu s novým partnerem. Vítězem tendru se stala zkušená kreativní agentura Zaraguza Digital.
“Chceme ZUNO dostat na zcela novou úroveň komunikace, a proto potřebujeme silného kreativního partnera se smyslem pro reklamu s potenciálem aktivního zapojení publika. Zaraguza nám pomůže využívat naše komunikační kanály ještě efektivněji než doposud,” řekla Alina Agurida, šéfka marketingu a komunikace v ZUNO.“Věříme, že naše spolupráce přinese skvělé výsledky.”
Zaraguza Digital bude zodpovědná za strategický koncept a provedení všech kreativních kampaní. Bude také úzce spolupracovat s týmy public relations a sociálních médií.
"Abych byl naprosto upřímný, musím přiznat, že vytvoření úplně nového kreativního konceptu pro online banku pro nás byla výzva,” uvedl Michal Pastier, kreativní ředitel Zaraguza Digital. "Stát se partnerem svěží a nekonvenční značky je vzrušující a nemůžeme se dočkat prvních výsledků naší spolupráce."
Prvním projektem týmu Dvojité Zet (ZUNO + Zaraguza) bude integrovaná komunikační kampaň, jejíž spuštění je naplánováno na červen.
Online banka ZUNO patří do skupiny Raiffeisen Bank International. Českým klientům nabízí ÚČET ve 4 různých měnách, ÚČET PLUS, SPOŘENÍ, SPOŘENÍ PLUS, VKLAD, PŮJČKU, PŮJČKU PLUS, povolené přečerpání na účtu REZERVA, bezkontaktní KREDITKU, refinancovací a konsolidační řešení spolu s mobilní aplikací pro iOS a Android. Všechny služby je možné spravovat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, nulové nebo velmi nízké poplatky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím e-mailu, kontaktního centra, online chatu, sociálních sítí Facebook a Twitter a dalších moderních způsobů komunikace.
Další informace o českém zastoupení ZUNO BANK AG naleznete na www.zuno.cz
(tz)