Díky skvělým prodejním výsledkům a současné pozici na českých trzích, dostalo české zastoupení společnosti Konica Minolta úkol podpořit budování pozice Konica Minolta v Bulharsku. K prvnímu dubnu letošního roku došlo k reorganizaci a interním změnám v rámci bulharského zastoupení Konica Minolta, které se tak stalo dceřinou společností Konica Minolta Business Czech. Hlavním úkolem české pobočky je přenos úspěšného know-how a podpora při budování stabilní pozice značky na bulharském trhu.
Kreativní tým it2b s.r.o. vytvořil propagační web www.sciox.cz, na němž teprve dvacetiletý vědec Tomáš Svoboda představuje svůj vynález přenosného rentgenu a počítačového tomografu. it2b s.r.o. proto přišla s efektivní webovou prezentací, která nové krvi v české vědě pomůže dostat přístroj z laboratoře do širšího povědomí a možná i výroby.
Poskytovatel integrovaných logistických řešení DB Schenker již pátým rokem podporuje Centrum Paraple. Společnost pomáhá nejen po finanční a logistické stránce, ale do podpory se zapojují i dobrovolníci z řad zaměstnanců. Také letos je DB Schenker partnerem populárního charitativního Běhu pro Paraple, který se uskuteční 9. června 2011 v pražských Letenských sadech. Pomáhat bude se zajišťováním přeprav veškerého materiálu, jako jsou stany, pódium, bariéry a přístřešky od dodavatelů, ale také s organizací.
Města a obce mají možnost získat příspěvek na výsadbu stromů. Nové grantové řízení Nadace ČEZ s názvem Stromy 2011 je určeno na podporu výsadby zeleně na veřejných prostranstvích. O nadační příspěvek v maximální výši 200.000 Kč mohou obce žádat do 30. června.
Tato mezinárodní odborná veletržní akce s konferencí, která se na Novém výstavišti v Mnichově koná ve dnech 8. až 10. června, je největší přehlídkou solárních technologií v Evropě. Na výstavišti v Mnichově se letošního jubilejního 20. ročníku výstavy zúčastní i divize Obnovitelných zdrojů společnosti Schneider Electric. V řadě exponátů zaměřených na solární a fotovoltaický průmysl, představujících mimořádnou dynamiku celosvětového trendu v tomto odvětví, prezentuje svá solární řešení i svou vizi do budoucnosti s ohledem na výrobu a spotřebu elektrické energie.
Receptem na úspěch budou podle posledního výzkumu PwC (Price Waterhouse Coopers) u českých generálních ředitelů inovace. Firmy plánují nabírat nové zaměstnance a zároveň se padesát osm procent generálních ředitelů obává nedostatku kvalifikovaných odborníků. Je zřejmé, že krize končí a jedním z klíčových faktorů úspěchu budoucnosti jsou lidé – nositelé nápadů, myšlenek, inovativních řešení a nových procesů. Právě tyto trendy potvrzuje i nejvýznamnější reprezentant oboru, který po osmácti letech mění svůj název z ČSRLZ (České společnosti pro rozvoj lidských zdrojů) na PMF (People Management Forum).
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...