Společnost Edenred reaguje na výzvu Asociace malých a středních o podniků (AMSP) a jejich platformy Moje restaurace, aby snížila náklady restaurací a pomohla omezit dopady koronavirové krize v oblasti gastro sektoru.
Situace je vážná nejen ve zdravotnictví, ale i v podnikání! Některé firmy už dopady koronakrize nezvládají. Proto se zkušení krizoví manažeři z České asociace interim managementu v čele s Petrem Karáskem, který vedl mimo jiné záchranu TATRY, rozhodli připravit další aktuální sadu upozornění a doporučení pro firmy, která jim pomohou přežít krizi. Součástí je také jednoduchý "kondiční" test, kterým si firmy mohou snadno a rychle zjistit závažnost svého stavu.
Pokud se vracíte do režimu práce z domova, mohou nastat dva scénáře. Buď se budete cítit jako ryba ve vodě, protože se zbavíte všudypřítomného ševelení kanceláře, které vás možná často rozčilovalo a nenechalo vás se soustředit. Děti jsou v dopoledních hodinách ve škole a vy máte na své úkoly božský klid. Pracujete usilovně, precizně a máte jasný vnitřní plán. To je ideální stav, který dává práci smysl, drive a těší nejen vás, ale také vašeho zaměstnavatele. Jenže co když to tak není…
Od středy 14. října se zaměstnanci innogy aktivně zapojí do boje proti dalšímu šíření nemoci covid-19. Vedení skupiny innogy po víkendových konzultacích se zástupci vlády rozhodlo o rychlé pomoci při trasování a předávání instrukcí lidem s pozitivním testem na koronavirus, ale i těm, kteří jsou pouze v karanténě.
Je obdivuhodné, kolik českých firem, vysokých škol, výzkumných organizací a dalších subjektů v uplynulém půlroce nacházelo nová řešení pro to, aby mohly existovat dál, rozvíjet výrobu a služby. Nabízet trhu to, co nejvíce potřebuje. Vznikly nové produkty, zrodily se ojedinělé postupy práce, ke slovu se dostaly špičkové technologie i efektivnější organizace procesů. Znamená to, že potenciál tvořivosti nabral na obrátkách, aktivoval se.
Je řada vlastností, kterými bych charakterizovala Ing. Vladimíra Mikela, jednatele společnosti ROSSMANN, spol. s r.o. Mnohým čtenářům bych však jen připomínala to, jak oni sami tuto osobnost manažerského prostředí znají a vnímají. Jedno si však přesto neodpustím: Vladimír Mikel nad jiné vyniká skromností, pokorou a laskavostí, a nazírat na svět kolem sebe vstřícně a optimisticky umí jako málokdo. Je to zvláštní dar, který prostupuje svými kořeny do řízení řady aktivit jmenované firmy. A tak nějak se přirozeně promítá až do chování personálu v prodejnách, kde jsem se vždy setkala s vlídností, nevtíravostí, slušností a ohleduplností. Je to vizitka značky ROSSMANN, jež se neutvářela jen tak, sama sebou. Letošní jaro však i v tomto řetězci přineslo spousty starostí navíc. Koronavir ovlivnil nejen vnímání vlastního zdraví lidí v prodejnách i v managementu, ale také zasáhl do poptávky či inspiroval k novým dobrovolnickým iniciativám.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...