Najít vhodný firemní zájezd, restauraci či penzion pro firemní akce zabere mnoho času. Příliš energie stojí také zajištění populárních teambuildingových akcí a wellness pobytů. Nejrychlejším a cenově často nejvýhodnějším řešením je využití specializovaných poptávkových serverů. Možnost nechat si najít tyto služby na míru nabízí i server ePoptávka.cz, na kterém je momentálně registrováno téměř 200 tisíc podniků působících ve více než 1 000 oborech a odvětvích.
Inovativní software pro tvorbu dotazníků a jejich on-line hodnocení ANAsurvey včetně hi-tech zařízení pro bezdotykový sběr informací ANApoint, představili v Praze zástupci firmy Global Business IT z Innovation Parku Jihomoravského inovačního centra. Spojením obou produktů vzniká unikátní nástroj pro marketing. Vývoj softwaru ANAsurvey trval tři roky a byl testován na dvou kontinentech desetitisíci respondenty.
Poptávkové online systémy se stávají stále více využívanými státními institucemi nebo ministerstvy. Vedle jednoduchosti a rychlosti systému je přivádí zejména snaha omezit provozní náklady na minimum. Svědčí o tom zvyšující se počet poptávek zadaných na poptávkových serverech, který v posledním období významně vzrostl - v letošním roce vyřizují operátoři téměř 11 500 poptávek měsíčně.
MobilKom, a. s., český operátor poskytující mobilní a pevné připojení a hlasové služby pod značkou U:fon, projde v příštích měsících restrukturalizací v rámci insolvenčního řízení. Dohodli se na tom vlastník a management společnosti jako na dalším kroku ozdravění provozu čtvrtého mobilního operátora v České republice. Důvodem je očištění operátora od velkého úvěrového zatížení z minulosti a zajištění jeho budoucího fungování. Tento administrativní krok nijak neovlivní poskytování služeb stávajícím a novým zákazníkům U:fon.
U:fon, český operátor poskytující mobilní a pevné připojení a hlasové služby, přichází s datově zaměřenou vánoční nabídkou. Dvě předplacené dárkové sady 3G mobilního internetu ve speciálních dárkových krabicích „pod stromeček" jsou nyní za nejvýhodnější cenu na trhu. Třetím vánočním dárkem je pak „Pecka paušál". Předplacená vánoční sada Nejdostupnější internet – 3 měsíce účtovacích prázdnin navíc.
Letošní Osobnost českého direct marketingu vybere odborná porota z pětice finalistů. Na short list se ve třetím ročníku soutěže probojoval Evžen Drtina z agentury Wunderman, Matthias Fink z holdingu Halens, Aleš Hýbner z Teleperformance, Zbyněk Rehart z České mailingové společnosti a Aleš Zavoral z Alzy.cz. Do pozice Osobnost českého direct marketingu, tedy do pomyslné síně slávy, se vyhlašovatel soutěže Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) snaží postupně vybírat osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...