INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Analýzy

26. duben 2017

Společnost Česká distribuční zpracovala analýzu, která ukazuje, jak se v nabídce a prezentaci zboží v letácích projevila nová pravidla o označování potravin českého původu. Při srovnání údajů z letáků publikovaných v prvních 10 týdnech roku 2016 a ve stejném období roku 2017 byl zaznamenán pokles zastoupení potravin označených logem evokujícím jejich český původ z 29 % na 14 %.

25. duben 2017

V České republice žije aktuálně 406 tisíc lidí starších 61 let, kteří mají oprávnění podnikat jako fyzické osoby. Jde o pětinu všech lidí v této věkové kategorii. V Praze má přitom oprávnění k podnikání jako fyzická osoba 30 % všech lidí ve věku 61 a více let a dokonce 43 % mužů v této věkové kategorii. Vyplývá to z analýzy, kterou provedla analytická společnost CRIF na základě dat portálu www.informaceofirmach.cz.

DSC 7212
21. duben 2017

Český marketingový trh se nachází ve zvláštní až patové situaci. Jeho pravá podstata a význam zůstala mnoha firmám stále nebo ještě utajena. A tak není divu, že si pojem marketing získal v poslední době přezdívku „noční můra českých firem“. A nejen těch českých. Stává se neoblíbenou firemní dírou na peníze, místo toho, aby byl nedílnou součástí růstu, nalezení dalšího potenciálu a návratnosti investic.

21. duben 2017

Největší kancelářský trh představuje Varšava s více než 5 mil. m2 moderních administrativních prostor, na druhém místě se umístila Budapešť, kde je nyní 3,36 mil. m2, na třetím místě Praha s 3,21 m2 moderních kanceláří a na čtvrtém místě pak Bratislava s 1,62 mil. m2 moderních kanceláří. Všechny tyto trhy zaznamenaly v loňském roce výraznou poptávku, která podpořila developerskou výstavbu pro nejbližší období let 2017–2018. V tomto období se napříč všemi trhy, obzvlášť ve Varšavě, očekává uvedení řady rozsáhlých projektů (o ploše i 20 000 m2 a více).

1.jpg
18. duben 2017

V průběhu prvního kvartálu letošního roku se počet společností, které mají vlastníka se sídlem v daňovém ráji, snížil o 40 na celkových 13 145. Majitelé z destinací považované za daňový ráj aktuálně kontrolují 2,85 procent českých firem, a do jejich základního kapitálu investovali přes 378 miliard korun. Detailní statistiky za první kvartál zveřejnila poradenská společnost Bisnode.

12. duben 2017

40 let po skončení poslední války ve Vietnamu, je současný Vietnam považován jako vzor úspěšného procesu vývoje s velkými úspěchy získanými v minulých letech. 94 milionový Vietnam má potenciály a předpoklady, aby se skutečně stál v blízké budoucnosti „Tygrem“ v Asii. Přes dlouhou cestu od doby sjednocení, přes mnoho potíží, překážek a výzev uspěl Vietnam v procesu obnovení a rozvíjení své ekonomiky.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3