Nový Peugeot 308 SW dorazil na český trh právě včas. 1. června 2022 totiž odstartuje největší marketingová akce značky Peugeot v ČR, Peugeot Emotion Day, a nový model tak zde bude moci zazářit a získat si přízeň potenciálních klientů. Letošní Peugeot Emotion Day navštíví během 40 dní 38 míst po celé České republice.
Pro francouzskou automobilku Peugeot mají dlouhotrvající partnerství tradici i vysokou hodnotu. Na mnohaletém trvání dohodnuté spolupráce si značka zakládá, a to ať už se jedná o podporu sportovních či kulturních projektů, tak i o spolupráce na čistě průmyslové bázi.
S autem bývá trochu radosti a hodně starostí. Ale proč ty nepříjemné věci nepřenechat specializované firmě a sám si užívat jen potěšení z jízdy? Ano, lze to snadno v systému sdílení vozidel. Hovořili jsme o tom s Milanem Beutlem, ředitelem českého zastoupení Anytime Carsharing:
Startup Automobilist, známý svými uměleckými díly oživujícími klíčové okamžiky z historie i současnosti motorsportu, oficiálně otevřel první kamenný obchod v Česku. V obchodním centru Palladium Praha si mohou návštěvníci prohlédnout tištěné produkty, které vznikají ve spolupráci s největšími světovými značkami. Tým kolem Pavla Turka, Jana Rambouska a Petra Milerského zároveň odhalil nejnovější fine art print zachycující nejslavnější vítězství legendárního pilota F1 Ayrtona Senny.
Společnost E.ON v Česku 22. února otevřela v Sulejovicích u Lovosic svůj první ultrarychlý dobíjecí hub a v následujících letech bude masivně investovat do další veřejné infrastruktury. V celé Evropě by do roku 2026 měla být síť E.ON Drive rozšířená o dalších 5000 dobíjecích bodů. Zaměřit se přitom E.ON chce na rychlé a ultrarychlé dobíjení a komfort zákazníků. Neméně důležitá ale bude také nabídka domácího a firemního dobíjení, jak ukazuje pilotní projekt spolupráce s automobilkou KIA.
Hyundai Motor je o krok blíž k dosažení kompletní uhlíkové neutrality do roku 2045. Značka dosáhla za rok 2021 v Evropě hodnoty flotilových emisí 108,0 g, což je výrazně méně, než požadují emisní cíle Evropské unie.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...